Pregled bibliografske jedinice broj: 827851
Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama
Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 827851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama
(Gamification in tourism marketing: questioning the effect of brand destination placement in digital games)
Autori
Stipetić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.07
Godina
2016
Stranica
79
Mentor
Dlačić, Jasmina ; Madlberger, Maria
Ključne riječi
gamifikacija; advergaming; advergames; marketing turizma; marka destinacije; plasman marke destinacije; 'Austria Snapshot Adventure'
(gamification; advergaming; advergames; tourism marketing; brand destination; brand destination placement; 'Austria Snapshot Adventure')
Sažetak
Svrha rada je ispitati u potvrditi značaj i potencija gamifikacije u marketingu turizma primjenom plasmana marke destinacije u digitalnim igrama kao efektivnog načina kako uspješno doprijeti do ciljnog tržišta za potrebe turizma. Također se željelo ponuditi rješenja pravilne primjene gamifikacije u marketingu turizma. Istraživanje je provedeno na Karl-Franzens Sveučilištu u Grazu na internacionalnim studentima. Rezultati su pokazali da je plasman marke destinacije u digitalnoj igri Austria Snapshot Adventure utjecao na kognitivni odgovor na marku destinacije, stavove i namjere, a nije utjecao na ponašanje ispitanika. Ovaj rad je originalan jer jer je prvi ispitao utjecaj plasmana marke destinacije u navedenoj digitalnoj igri na ispitanike. Znanstveni doprinos rada je što se ovim istraživanjem dovelo u vezu plasman marke u digitalnim igrama i koncept marke destinacije ispitujući izvedivost plasiranja marke destinacije u toj digitalnoj igri kroz utjecaj tog plasmana na kognitivni odgovor na marku destinacije, stavove, namjere i ponašanje ispitanika. Aplikativni doprinos rada se temelji na preporuci menadžerima 'organizacija za marketing destinacija' da rezultate ovog i sličnih istraživanja iskoriste u razvoju identiteta marki svojih destinacije u imidže
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija