Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 8276

The Importance of Marketing in the Construction Firms of the Countries in Transition


Čulo, Ksenija
The Importance of Marketing in the Construction Firms of the Countries in Transition // Enterprise in Transition / Srećko Goić (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1997. str. 622-628 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 8276 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
The Importance of Marketing in the Construction Firms of the Countries in Transition

Autori
Čulo, Ksenija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Enterprise in Transition / Srećko Goić - Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1997, 622-628

Skup
Second International Conference on Enterprise in Transition

Mjesto i datum
Brela, Hrvatska; Split, Hrvatska, 22.05.1997. - 24.05.1997

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Građevinsko poduzećće; marketing; transition
(Construction firm; marketing; tranzicija)

Sažetak
Rad je strukturiran: Abstract. Introduction. Marketing Policy of Construction Firms in the Countries in Transition. The Position and the Involvement of the Marketing Function in the Organizational Structure of a Construction Firm. Education of Marketing Personnel and their Knowledge of Theory. Conclusion. References. U ovom radu je obrađeno posebno motrište marketinga s obzirom na sve osobitosti koje donosi građevinski posao. U prvom dijelu rada autorica obrađuje osnovne značajke marketinške politike građevinskog poduzeća i prikazuje rezultate istraživanja koji upućuju na globalno nezadovoljstvo provođenjem marketing aktivnosti u poduzećima ove djelatnosti. U analizi ovog problema autorica je razmotrila tri zasebna motrišta marketinške politike: izbor tržišta, istraživanje tržišta i marketing prodaje. Nadalje je, na temelju istraživanja, obrađen položaj i uključenost funkcije marketinga u organizacijsku strukturu građevinskog poduzeća. Značaj ovog rada je prikaz stanja i davanje smjernica za mogućnosti planiranja i organiziranja marketinške aktivnosti prikupljanjem novih i svježih ideja. U svezi s položajem marketinga u organizacijskoj strukturi poduzeća autorica suočava dva oprečna mišljenja; marketing funkciju treba smjestiti (1) na nivou top menadžmenta i (2) na nivou organizacijske jedinice ili pojedinog projekta. Zbog nužne decentralizacije funkcija autorica se priklanja drugom od ponuđenih rješenja. Kao nužan preduvjet za zadovoljenje zahtijeva suvremenog građevinskog businessa, istakla je značaj obrazovanja marketinškog osoblja i njegovo poznavanje teorije.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
149110

Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Ksenija Čulo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čulo, Ksenija
The Importance of Marketing in the Construction Firms of the Countries in Transition // Enterprise in Transition / Srećko Goić (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1997. str. 622-628 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Čulo, K. (1997) The Importance of Marketing in the Construction Firms of the Countries in Transition. U: Srećko Goić (ur.)Enterprise in Transition.
@article{article, author = {\v{C}ulo, Ksenija}, year = {1997}, pages = {622-628}, keywords = {Gra\djevinsko poduze\'{c}\'{c}e, marketing, transition}, title = {The Importance of Marketing in the Construction Firms of the Countries in Transition}, keyword = {Gra\djevinsko poduze\'{c}\'{c}e, marketing, transition}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Brela, Hrvatska; Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}ulo, Ksenija}, year = {1997}, pages = {622-628}, keywords = {Construction firm, marketing, tranzicija}, title = {The Importance of Marketing in the Construction Firms of the Countries in Transition}, keyword = {Construction firm, marketing, tranzicija}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Brela, Hrvatska; Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font