Pregled bibliografske jedinice broj: 8276
The Importance of Marketing in the Construction Firms of the Countries in Transition
The Importance of Marketing in the Construction Firms of the Countries in Transition // Enterprise in Transition / Srećko Goić (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1997. str. 622-628 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 8276 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The Importance of Marketing in the Construction Firms of the Countries in Transition
Autori
Čulo, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Enterprise in Transition
/ Srećko Goić - Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1997, 622-628
Skup
Second International Conference on Enterprise in Transition
Mjesto i datum
Brela, Hrvatska; Split, Hrvatska, 22.05.1997. - 24.05.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Građevinsko poduzećće; marketing; transition
(Construction firm; marketing; tranzicija)
Sažetak
Rad je strukturiran: Abstract. Introduction. Marketing Policy of Construction Firms in the Countries in Transition. The Position and the Involvement of the Marketing Function in the Organizational Structure of a Construction Firm. Education of Marketing Personnel and their Knowledge of Theory. Conclusion. References.
U ovom radu je obrađeno posebno motrište marketinga s obzirom na sve osobitosti koje donosi građevinski posao. U prvom dijelu rada autorica obrađuje osnovne značajke marketinške politike građevinskog poduzeća i prikazuje rezultate istraživanja koji upućuju na globalno nezadovoljstvo provođenjem marketing aktivnosti u poduzećima ove djelatnosti. U analizi ovog problema autorica je razmotrila tri zasebna motrišta marketinške politike: izbor tržišta, istraživanje tržišta i marketing prodaje. Nadalje je, na temelju istraživanja, obrađen položaj i uključenost funkcije marketinga u organizacijsku strukturu građevinskog poduzeća. Značaj ovog rada je prikaz stanja i davanje smjernica za mogućnosti planiranja i organiziranja marketinške aktivnosti prikupljanjem novih i svježih ideja. U svezi s položajem marketinga u organizacijskoj strukturi poduzeća autorica suočava dva oprečna mišljenja; marketing funkciju treba smjestiti (1) na nivou top menadžmenta i (2) na nivou organizacijske jedinice ili pojedinog projekta. Zbog nužne decentralizacije funkcija autorica se priklanja drugom od ponuđenih rješenja. Kao nužan preduvjet za zadovoljenje zahtijeva suvremenog građevinskog businessa, istakla je značaj obrazovanja marketinškog osoblja i njegovo poznavanje teorije.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
149110
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Ksenija Čulo
(autor)