Pregled bibliografske jedinice broj: 827349
Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave
Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 827349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave
(Primary school teachers’ self-assessment and assessment of computer literacy)
Autori
Teodorović, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
14.07
Godina
2016
Stranica
44
Mentor
Đurđević Babić, Ivana
Ključne riječi
informatička pismenost ; informacijska pismenost ; učitelji ; obrazovni sustav
(computer literacy ; information literacy ; teachers ; educational system)
Sažetak
S obzirom na sve veći tehnološki napredak, pred obrazovni sustav i same učitelje stavljaju se novi zahtjevi u vidu potrebe za novim kompetencijama od kojih je jedna od važnijih informatička pismenost. Prethodna istraživanja informatičke pismenosti učitelja utvrdila su relativno nezadovoljavajuće rezultate. Cilj je ovoga istraživanja bio utvrditi sadašnju razinu informatičke pismenosti učitelja razredne nastave. Rezultati su pokazali da je informatička pismenost ispitanika ispodprosječna te da godine radnoga staža, županija i područje u kojem je smještena škola u kojoj ispitanici rade, nemaju značajan utjecaj na razinu njihove informatičke pismenosti, dok postoji značajna razlika na razini značajnosti 0, 05 u njihovoj samoprocjeni i stvarnoj razini informatičke pismenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ivana Đurđević Babić
(mentor)