Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 827349

Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave


Teodorović, Josipa
Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 827349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave
(Primary school teachers’ self-assessment and assessment of computer literacy)

Autori
Teodorović, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
14.07

Godina
2016

Stranica
44

Mentor
Đurđević Babić, Ivana

Ključne riječi
informatička pismenost ; informacijska pismenost ; učitelji ; obrazovni sustav
(computer literacy ; information literacy ; teachers ; educational system)

Sažetak
S obzirom na sve veći tehnološki napredak, pred obrazovni sustav i same učitelje stavljaju se novi zahtjevi u vidu potrebe za novim kompetencijama od kojih je jedna od važnijih informatička pismenost. Prethodna istraživanja informatičke pismenosti učitelja utvrdila su relativno nezadovoljavajuće rezultate. Cilj je ovoga istraživanja bio utvrditi sadašnju razinu informatičke pismenosti učitelja razredne nastave. Rezultati su pokazali da je informatička pismenost ispitanika ispodprosječna te da godine radnoga staža, županija i područje u kojem je smještena škola u kojoj ispitanici rade, nemaju značajan utjecaj na razinu njihove informatičke pismenosti, dok postoji značajna razlika na razini značajnosti 0, 05 u njihovoj samoprocjeni i stvarnoj razini informatičke pismenosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivana Đurđević Babić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Teodorović, Josipa
Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Teodorović, J. (2016) 'Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Teodorovi\'{c}, Josipa}, year = {2016}, pages = {44}, keywords = {informati\v{c}ka pismenost, informacijska pismenost, u\v{c}itelji, obrazovni sustav}, title = {Samoprocjena i procjena informati\v{c}ke pismenosti u\v{c}itelja razredne nastave}, keyword = {informati\v{c}ka pismenost, informacijska pismenost, u\v{c}itelji, obrazovni sustav}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Teodorovi\'{c}, Josipa}, year = {2016}, pages = {44}, keywords = {computer literacy, information literacy, teachers, educational system}, title = {Primary school teachers’ self-assessment and assessment of computer literacy}, keyword = {computer literacy, information literacy, teachers, educational system}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font