Pregled bibliografske jedinice broj: 827178
Igre i aktivnosti s vodom u dječjem vrtiću
Igre i aktivnosti s vodom u dječjem vrtiću, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 827178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igre i aktivnosti s vodom u dječjem vrtiću
(Games and activities with a water in the kindergarten)
Autori
Gnjatović, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
29.09
Godina
2015
Stranica
55
Mentor
Bogut, Irella
Neposredni voditelj
Popović, Željko
Ključne riječi
voda; pokusi; aktivnosti; igra; dječji vrtić; dijete
(water; experiments; activities; play; kindergarten; child)
Sažetak
Diplomski rad izrađen je iz kolegija Prirodoslovlje pod vodstvom mentorice dr. sc. Irelle Bogut izv. prof. i sumentora mr. sc. Željka Popovića, prof. visoke škole. Cilj ovog istraživanja bio je dobiti uvid u učestalost provođenja pojedinih aktivnosti s vodom, na koji ih način odgojitelji provode i koliko ih smatraju važnima, koje sve pokuse s vodom provode u svojoj skupini te kolika je zainteresiranost za njih. Proučavanjem strane literature naišla sam na niz novih, drugačijih i zanimljivijih aktivnosti, a neke od njih navela sam u 4. poglavlju. Predloženo je čak 20 aktivnosti koje se mogu provoditi s djecom. U istraživanje su bila uključena 43 odgojitelja predškolske djece koji rade u dječjim vrtićima u Osijeku (DV Sjenčica, DV Mak, DV Jabuka i DV Stribor). Podaci su prikupljeni anketiranjem. Anketa se sastojala od 6 pitanja zatvorenog i otvorenog tipa te Likertove skale. Rezultati pokazuju da su aktivnosti s vodom vrlo popularne među djecom i odgojiteljima. Prema istraživanju većina ispitanika (38) provodi pokuse s vodom u svojoj skupini jer smatraju da su vrlo važni u odgojnom i obrazovnom procesu za djecu predškolske dobi. Pokusi koje provode vrlo su raznoliki jer djeca pokazuju veliki interes za takvu vrstu aktivnosti (čak 39 odgojitelja navelo je da djeca iz njihove skupine pokazuju veliki interes, dok je samo 4 odgojitelja navelo suprotno), stoga odgojitelji svoje aktivnosti prilagođavaju i planiraju prema interesu djece. Pokuse najčešće provode kao unutarnju aktivnost u DV: samo 3 odgojitelja nije se složilo s tom tvrdnjom, dok je 38 odgojitelja odgovorilo upravo suprotno. Da ih prostor ograničava u realizaciji aktivnosti s vodom mišljenja su podijeljena. 19 odgojitelja potvrdno je odgovorilo na tu tvrdnju, dok 24 odgojitelja tvrdi da ništa pa ni sam prostor ne može poremetiti provedbu tih aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek