Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 826921

Čitanje s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika


Devčić, Nikolina
Čitanje s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Slavonski Brod


CROSBI ID: 826921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čitanje s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika
(Reading comprehension in the Croatian language teaching)

Autori
Devčić, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek, Slavonski Brod

Datum
03.07

Godina
2015

Stranica
102

Mentor
Vodopija, Irena

Neposredni voditelj
Krumes Šimunović, Irena

Ključne riječi
čitanje s razumijevanjem; strategije čitanja; nastava Hrvatskoga jezika
(reading comprehension; reading strategies; Croatian language teaching)

Sažetak
Diplomskim radom Čitanje s razumijevanjem u nastavi Hrvatskoga jezika nastojalo se utvrditi mogu li strategije čitanja unaprijediti razumijevanje teksta i tako olakšati i ubrzati učenje kao i može li takav pristup čitanju povećati zanimanje učenika za čitanje.Polazište za istraživanje bilo je pregled aktualnih čitanki triju različitih autora, a cilj je bio utvrditi razinu na kojoj se potiče čitanje s razumijevanjem u aktualnim čitankama od 1. do 4. razreda osnovne škole. Proveden je i upitnik na 59 učitelja razredne nastave, a nastojalo se utvrditi zastupljenost čitanja s razumijevanjem u razrednoj nastavi. Primarno istraživanje bilo je akcijsko istraživanje koje je provedeno na 23 učenika jednoga razreda. Započeto je anketom i ispitom znanja. Provedene su aktivnosti tijekom kojih su učenici podučeni trima strategijama čitanja - nadgledanje, odgovaranje i postavljanje pitanja i sažimanje. U teorijskom dijelu rada objašnjeno je što je to čitanje, čitanje s razumijevanjem, strategije čitanja i čitanje u mlađoj školskoj dobi. Ovim se radom nastojala istaknuti važnost čitanja s razumijevanjem u svim aspektima ljudskoga života, a potrebno ga je poticati od samoga početka školovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irena Krumes (mentor)

Avatar Url Irena Vodopija (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Devčić, Nikolina
Čitanje s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Slavonski Brod
Devčić, N. (2015) 'Čitanje s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Slavonski Brod.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dev\v{c}i\'{c}, Nikolina}, year = {2015}, pages = {102}, keywords = {\v{c}itanje s razumijevanjem, strategije \v{c}itanja, nastava Hrvatskoga jezika}, title = {\v{C}itanje s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika}, keyword = {\v{c}itanje s razumijevanjem, strategije \v{c}itanja, nastava Hrvatskoga jezika}, publisherplace = {Osijek, Slavonski Brod} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dev\v{c}i\'{c}, Nikolina}, year = {2015}, pages = {102}, keywords = {reading comprehension, reading strategies, Croatian language teaching}, title = {Reading comprehension in the Croatian language teaching}, keyword = {reading comprehension, reading strategies, Croatian language teaching}, publisherplace = {Osijek, Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font