Pregled bibliografske jedinice broj: 826877
Implementacija računalne igre uporabom Leap Motion senzora
Implementacija računalne igre uporabom Leap Motion senzora, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 826877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija računalne igre uporabom Leap Motion senzora
(Implementation of a computer game using Leap Motion sensor)
Autori
Škrnjug, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
12.07
Godina
2016
Stranica
57
Mentor
Horvat, Marko
Ključne riječi
Java; razvoj računalnih aplikacija; Leap Motion; HCI
(Java; software development; Leap Motion; HCI)
Sažetak
Leap Motion je uređaj koji prepoznaje pokrete i geste ruku. U radu je objašnjen način rada uređaja te koje su njegove prednosti i nedostaci. Glavni cilj je bio iskoristiti aplikacijsko programsko sučelje Leap Motion-a te njegov SDK koji pruža korištenje biblioteke LeapJava.jar kako bi se ostvarilo upravljanje nad 2D objektima unutar aplikacije. Ciljevi su ostvareni prilagođavanjem Leap Motion tehnologije unutar 2D aplikacije gdje je omogućeno upravljanje pomoću gesti. Aplikacija ima dva različita načina rada te za implementaciju je korišteno nekoliko različitih Java biblioteka, od kojih je posebno važna Slick.jar potrebna za implementaciju 2D grafike unutar aplikacije. Za potrebe prepoznavanja gesti upravljane aplikacijom na način da svaki pokret, ovisno o položaju ruke, unutar aplikacije pokreće određenu gestu te tako prikuplja podatke za ispravan rad aplikacije. Programska podrška je napravljena pomoću programskog jezika Java i razvojnog okruženja Eclipse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti