Pregled bibliografske jedinice broj: 826832
Nevolje s kurikularnim pridjevom
Nevolje s kurikularnim pridjevom // Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, 63 (2016), 2-3; 77-84 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 826832 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nevolje s kurikularnim pridjevom
(Trouble with the curriculum adjective)
Autori
Smajić, Dubravka
Izvornik
Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika (0021-6925) 63
(2016), 2-3;
77-84
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
pridjevske izvedenice kurikulni i kurikulski ; neprilagođene tuđice kurikulum ; kurikulumski i kurikularni ; standardni morfološki oblici
(adjective derivatives kurikulni and kurikulski ; maladjusted foreign words kurikulum ; kurikulumski and kurikularni ; standard morphological forms)
Sažetak
U članku se upozorava na terminološku zbrku nastalu neopravdanim supostojanjem četiriju pridjevskih izvedenica: kurikulumski, kurikularni, kurikulni i kurikulski. Obrazlaže se zašto neprilagođenim tuđicama kao što su kurikulum, kurikulumski i kurikularni nije mjesto u hrvatskom književnom jeziku te zašto je pridjev kurikulni normativno prihvatljiviji u hrvatskom književnom jeziku i pred pridjevom kurikulski ima prednost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Dubravka Smajić
(autor)