Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 826518

Poznavanje drveća i grmlja djece mlađe školske dobi


Kristić, Kristina
Poznavanje drveća i grmlja djece mlađe školske dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 826518 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poznavanje drveća i grmlja djece mlađe školske dobi
(Knowing of trees and bushes of under school age children)

Autori
Kristić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
07.07

Godina
2016

Stranica
62

Mentor
Bogut, Irella

Neposredni voditelj
Popović, Željko

Ključne riječi
šuma; drveće; grmlje; djeca mlađe školske dobi; studenti
(forest; trees; bushes; primary school children; students)

Sažetak
Cilj je diplomskog rada ispitati poznavanje šumskog drveća i grmlja kod djece mlađe školske dobi te vidjeti postoji li razlika u znanju o šumskom drveću i grmlju kod učenika i studenata. Populacija obuhvaćena ovim istraživanjem su učenici mlađe školske dobi, ukupno 50 učenika trećih i četvrtih razreda Osnovne škole „Voćin“ u Voćinu te 50 studenata 1. godine učiteljskog studija na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. U istraživanju je kao instrument korišten test. Test je sadržavao 15 pitanja različitog tipa. Od ukupno 100 ispitanika, 66% je znalo da šume mogu biti listopadne, vazdazelene i mješovite (82% učenika i 50% studenata). Najviše ispitanika prepoznalo je orah na fotografiji – 90/100 (46/50 učenika i 44/50 studenata), zatim kesten – 89/100 (48/50 učenika i 41/50 studenata), jabuku – 84/100 (48/50 učenika i 41/50 studenata), kupinu – 83/100 (40/50 učenika i 43/50 studenata), malinu – 76/100 (32/50 učenika i 44/50 studenata), maslinu – 75/100 (30/50 učenika i 45/50 studenata), hrast – 73/100 (43/50 učenika i 39/59 studenata) te ostala drveća i grmlja. Tisu, svib, hrast crniku, crni bor, jarebiku i poljski jasen nije prepoznao niti jedan učenik, također niti jedan student. Rješavanjem ovog testa pokazano je da nema značajnih razlika u poznavanju šumskog drveća i grmlja između učenika trećih i četvrtih razreda osnovne škole. Također nema ni značajnih razlika u poznavanju šumskog drveća i grmlja između učenika i studenata. Nastavni plan i program za osnovnu školu propisuje za četvrti razred nastavnu temu Šuma koja obuhvaća područje istraživanja koje sam provela u istraživanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Željko Popović (mentor)

Avatar Url Irella Bogut (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kristić, Kristina
Poznavanje drveća i grmlja djece mlađe školske dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, Osijek
Kristić, K. (2016) 'Poznavanje drveća i grmlja djece mlađe školske dobi', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kristi\'{c}, Kristina}, year = {2016}, pages = {62}, keywords = {\v{s}uma, drve\'{c}e, grmlje, djeca mla\dje \v{s}kolske dobi, studenti}, title = {Poznavanje drve\'{c}a i grmlja djece mla\dje \v{s}kolske dobi}, keyword = {\v{s}uma, drve\'{c}e, grmlje, djeca mla\dje \v{s}kolske dobi, studenti}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kristi\'{c}, Kristina}, year = {2016}, pages = {62}, keywords = {forest, trees, bushes, primary school children, students}, title = {Knowing of trees and bushes of under school age children}, keyword = {forest, trees, bushes, primary school children, students}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font