Pregled bibliografske jedinice broj: 826505
Cjeloživotno učenje i vrijednost obrazovanja
Cjeloživotno učenje i vrijednost obrazovanja // FBIM Transactions, 4 (2016), 2; 66-72 doi::10.12709/fbim.04.04.02.06 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 826505 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje i vrijednost obrazovanja
(Lifelong learning and the value of education)
Autori
Skledar Ćorluka, Ana ; Deželić, Sendi ; Štimac, Helena
Izvornik
FBIM Transactions (2334-718X) 4
(2016), 2;
66-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
obrazovanje ; cjeloživotno učenje ; ljudski potencijali ; kreativni rad ; vrijednosti
(education ; lifelong learning ; human resources ; knowledge ; creative work)
Sažetak
U današnje vrijeme tehnoloških promjena, ekonomski čimbenici potiču nas da radimo na sebi, da se razvijamo jer životni vijek se znatno produžio isto kao i radni vijek. Starenje stanovnika istovremeno stvara teškoće i prilike. Ono povećava pritisak za povećanje javne potrošnje, ali isto tako i smanjuje gospodarski rast. Ne postoji razlog da svoje iskustvo na poslu i kasnije u mirovini ne upotpunimo specifičnim znanjima. Današnje generacija predstavlja društvo inovacija, informacija te informatizacija, kao i multikulturalno društvo željno novog načina rada i pristupa postizanju uspjeha. Da bismo se uhvatili u koštac sa svim novinama potrebno je prilagoditi se promjenama, a promjene većini ljudi teško padaju. Ukoliko ne želimo da nas ovo moderno vrijeme pregazi potrebno je okrenuti se novim načinima učenja i stjecanja određenih kompetencija. Mlađe generacije već su zahvaćene novim valom učenja. U današnje vrijeme sve je popularniji timski rad još od najranijih faza obrazovanja, također, tu se spominje i kreativni rad koji je nezaobilazan dio svih institucija koje žele pružati svojim učenicima veću vrijednost i na kraju vrlo bitno je spomenuti e-učenje, zahvaljujući kojem je učenje postalo dostupno apsolutno svakoj osobi željnoj znanja. Iz svega spomenutog javio se koncept cjeloživotnog učenja koji je uzeo znatnog maha kod osoba neovisno o životnoj dobi. Cilj rada je ukazati na važnost obrazovanja i na koristi koje nam donosi cjeloživotno učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Visoka poslovna škola s pravom javnosti