Pregled bibliografske jedinice broj: 826381
Utjecaj dodatne tjelesne aktivnosti na razvoj motoričkih sposobnosti učenica
Utjecaj dodatne tjelesne aktivnosti na razvoj motoričkih sposobnosti učenica // Kineziologija i područja edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije u razvitku hrvatskog društva / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2016. str. 93-99 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 826381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj dodatne tjelesne aktivnosti na razvoj motoričkih sposobnosti učenica
(The impact of additional physical activity to development of motor skills female students)
Autori
Badrić, Marko ; Gašparić Baniček, Zdenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kineziologija i područja edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije u razvitku hrvatskog društva
/ Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2016, 93-99
ISBN
978-953-7965-07-5
Skup
25. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.06.2016. - 02.07.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tjelesna aktivnost; košarka; motoričke sposobnosti; škola; učenice;
(physical activity; basketball; motor skills; school; schoolgirls)
Sažetak
Tjelesna aktivnost učenika mlađe školske dobi neizostavan je dio odgoja i obrazovanja. U toj dobi dolazi do antropološkog razvoja i neophodno je djecu usmjeriti na razne oblike kinezioloških aktivnosti koje ujedno pridonose sveukupnom rastu i razvoju djeteta. Cilj rada bio je istražiti i utvrditi utječe li dodatna tjelesna aktivnost na poboljšanje motoričkih sposobnosti kod učenica primarnog obrazovanja. U istraživanju je sudjelovalo 47 učenica trećeg razreda osnovne škole. Srednja dob učenica iznosila je 9, 47±0, 50 godina. Formirana su dva subuzorka od kojih je jedan činilo 27 učenica koje su sudjelovale u dodatnoj tjelesnoj aktivnosti, a drugi subuzorak činilo je 20 učenica koje su sudjelovale samo u redovnoj nastavi tjelesne i zdravstvene culture. Temeljem dobivenih rezultata vidljivo je da dodatno povećanje tjelesne aktivnosti može proizvesti značajne promjene u razini motoričkih sposobnosti kod djevojčica u dobi od devet godina. Dodatno tjelesno vježbanje u okviru školskog sportskog društva bilo da se izvodi kao oblik izvannastavne ili izvanškolske aktivnosti uz redovitu nastavu tjelesne i zdravstvene kulture ima pozitivne učinke na antropološki status učenica te može zadovoljiti određene smjernice o potrebi svakodnevnog vježbanja djece i mladih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija