Pregled bibliografske jedinice broj: 826323
Emocionalno učenje za razvoj poduzetništva na visokim učilištima u RH
Emocionalno učenje za razvoj poduzetništva na visokim učilištima u RH // Obrazovanje za poduzetništvo, 5 (2015), 2; 145-157 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 826323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalno učenje za razvoj poduzetništva na visokim učilištima u RH
(Emotional learning for entrepreneurship development at higher education institutions in Croatia)
Autori
Smoljić, Mirko ; Stipanović, Branka ; Smoljić, Hrvoje
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo (1849-7845) 5
(2015), 2;
145-157
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
emocionalna inteligencija ; emocionalno učenje ; poduzetništvo
(emotional intelligence ; emotional learning ; entrepreneurship)
Sažetak
Moderno poslovno okruženje sve je više obilježeno potrebom za kreativnošću, inoviranjem i sposobnošću preuzimanja rizika i inicijative u poslovanju. U takvim uvjetima poslovanja za uspjeh nije dovoljno razvijati isključivo analitičke i kognitivne sposobnosti u poslovanju, već je nužno spoznati na koji način emocionalna inteligencija može djelovati kao okidač za stjecanje konkurentske sposobnosti u poslovnim pothvatima. Emocionalna inteligencija u poslovanju ima osobit značaj u području razumijevanja ponašanja potrošača čije potrebe i želje postaju fokus svakog uspješnog poduzetnika. Ponašanje potrošača često je pod utjecajem limbičkog dijela mozga, a ne neokorteksa što znači da emocije imaju prevagu u donošenju odluke o kupnji. Navedeno objašnjava važnost prihvaćanja i razvoja emocionalnog učenja za razvoj poduzetništva na visokim učilištima u RH što je ujedno predmet istraživanja rada. Cilj emocionalnog učenja je razvoj i korištenje kompetencija koje čine EQ (emocionalnu inteligenciju) u poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru