Pregled bibliografske jedinice broj: 826273
Elementi kulture u udžbenicima francuskog jezika za niže razrede osnovne škole Un, Deux, Trois...Nous Voilà!
Elementi kulture u udžbenicima francuskog jezika za niže razrede osnovne škole Un, Deux, Trois...Nous Voilà! // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 41 (2012), 2; 61-80 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 826273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elementi kulture u udžbenicima francuskog jezika za niže razrede osnovne škole Un, Deux, Trois...Nous Voilà!
(Cultural Elements in French Language Textbooks Un, Deux, Trois Nous Voilà! for lower elementary school grades)
Autori
Lujić, Rea ; Vrhovac, Yvonne
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 41
(2012), 2;
61-80
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
interkulturalnost ; elementi kulture ; udžbenik ; francuski jezik ; osnovna škola
(intercultural ; cultural elements ; textbook ; French ; elementary school)
Sažetak
U izgrađivanju tolerantnijeg i humanijeg društva ključnu ulogu ima odgojno-obrazovni sustav, a u njemu posebno mjesto zauzima rano učenje stranih jezika. Budući da jezik čini neodvojiv dio socio-kulturnog konteksta neke zemlje, učenici prilikom učenja stranog jezika neizbježno dolaze u doticaj s drugom kulturom. Upoznavanjem s drugom i kritički gledajući na svoju kulturu, oni odmalena nesvjesno razvijaju interkulturalnu kompetenciju koja pridonosi uspješnosti komunikacije s Drugim.S obzirom na nedovoljnu zastupljenost francuskog jezika u hrvatskim medijima, a budući da je udžbenik uz učitelja glavni medijator kulture vrlo su bitne odabrane kulturne reference i način na koji su one predstavljene. Ovim radom smo željele istražiti jesu li i koliko autorice pri pisanju udžbenika Un, Deux, Trois...Nous Voilà! posvetile pažnju kulturnim elementima, na koji način su im pristupile te potaknuti na istraživanja ove dimenzije udžbenika drugih stranih jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ERIH 2008