Pregled bibliografske jedinice broj: 826247
Etika marketinga na primjeru Carlsberg Croatia
Etika marketinga na primjeru Carlsberg Croatia, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za poslovnu ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 826247 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etika marketinga na primjeru Carlsberg Croatia
(Marketing ethics on example of Carlsberg Croatia)
Autori
Štefan, Anja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za poslovnu ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
16.03
Godina
2016
Stranica
67
Mentor
Jolić, Tvrtko
Ključne riječi
Etika; moral; društvena odgovornost; marketing; Carlsberg Croatia
(ethics; morality; social responsibility; marketing; Carlsberg Croatia)
Sažetak
Prvi dio ovoga rada bavi se definiranjem etike, morala, društvenog odgovornog ponašanja, utjecaju etike na organizaciju, kako bi se našle poveznice koje definiraju etiku marketinga i postupke koji proizlaze kao zadaća za sve one koji se bave marketingom neke organizacije. U drugome dijelu obuhvaćeno je područje marketinga, analiza etičnosti u području marketinga i etička pitanja u marketingu. U zadnjem dijelu rada obuhvaćena je kratka povijest tvrtke Carlsberg kao multinacionalne kompanije, Carlsberg Croatie kao dijela kompanije koje djeluje i posluje na području tržišta Hrvatske i bližeg okruženja, te primjena etike u poslovanju tvrtke u marketingu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija