Pregled bibliografske jedinice broj: 825999
Vrtić kao učeća organizacija
Vrtić kao učeća organizacija, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 825999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrtić kao učeća organizacija
(The Kindergarten as a Learning Organization)
Autori
Jurinec, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.07
Godina
2016
Stranica
48
Mentor
Zovko, Vatroslav
Ključne riječi
učeća organizacija; dječji vrtić; discipline učenja; uloga novog vođe
(learning organization; kindergarten; learning discipline; leadership)
Sažetak
Naziv učeća organizacija, sugerira nam da se govori o organizaciji koja je utemeljena na znanju svojih zaposlenika, poticanju učenja i unapređivanju postojećeg znanja. Na temelju stručne literature u ovom radu razmatra se struktura učeće organizacije kroz pet disciplina učeće organizacije, uspoređuje se tradicionalna i učeća organizacija, prikazuje se uloga "novog" vođe i razmatra se mogu li dječji vrtići postati učeće organizacije. U radu je prikazana i smjernica za izgradnju učeće organizacije te su spomenute i prednosti učeće organizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija