Pregled bibliografske jedinice broj: 825926
IDENTIFIKACIJA UNUTARNJIH I VANJSKIH DIONIKA U UPRAVLJANJU PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA UPOTREBOM DELPHI METODE
IDENTIFIKACIJA UNUTARNJIH I VANJSKIH DIONIKA U UPRAVLJANJU PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA UPOTREBOM DELPHI METODE, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, zagreb
CROSBI ID: 825926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IDENTIFIKACIJA UNUTARNJIH I VANJSKIH DIONIKA U UPRAVLJANJU PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA UPOTREBOM DELPHI METODE
(IDENTIFICATION OF INTERNAL AND EXTERNAL STAKEHOLDERS IN THE MANAGEMENT OF PRE-SCHOOL INSTITUTIONS USING THE DELPHI METHOD)
Autori
Kovačićek, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.06
Godina
2016
Stranica
46
Mentor
Zovko, Vatroslav
Ključne riječi
predškolska ustanova; dionici; Delfi metoda
(pre-school institution; stakeholders; Delphi method)
Sažetak
U ovom diplomskom radu obrađena je uloga vanjskih i unutarnjih dionika i njihova važnost i utjecaj na kulturu i kvalitetu predškolske ustanove. Rad se bavi o važnosti i aktivnoj participaciji i suradničkom uključivanju različitih dionika. Postupak identifikacije dionika je izuzetno važan za svaku organizaciju, dječji vrtić je organizacija s velikim brojem dionika, odnosno interesnih skupina. Identifikacija dionika predškolske ustanove u ovom radu je obrađena Delfi metodom. U istraživanju je sudjelovalo 16 stručnjaka iz područja odgoja i obrazovanja. Glavni cilj istraživanja je utvrditi tko su važni dionici u predškolskim ustanovama i koja je njihova uloga u razvoju i napretku ustanova ranog odgoja i obrazovanja. Rezultati istraživanja pokazuju, da najveći utjecaj i veliku važnost u predškolskim ustanovama imaju unutarnji dionici, sami zaposlenici odgojne ustanove. Razvoj odgojno – obrazovne prakse i kurikuluma u vrtiću ne može se postići parcijalno, već se taj proces obavlja sustavno kao rezultat promišljanja svih dionika koji u njemu (su)djeluju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija