Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 825579

Stavovi budućih učitelja o poučavanju darovitih učenika s teškoćama


Ćurić, Antonia; Galić, Matea
Stavovi budućih učitelja o poučavanju darovitih učenika s teškoćama // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika: zbornik radova s Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar, 2016. str. 377-389 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 825579 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi budućih učitelja o poučavanju darovitih učenika s teškoćama
(ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS TEACHING GIFTED STUDENTS AND GIFTED STUDENTS WITH DISABILITIES)

Autori
Ćurić, Antonia ; Galić, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika: zbornik radova s Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa / Zrilić, Smiljana - Zadar, 2016, 377-389

ISBN
978-953-331-135-7

Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.02.2016. - 26.02.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
daroviti učenici s teškoćama ; identifikacija ; kompetencije ; studenti
(gifted children with disabilities ; identification ; competences ; students)

Sažetak
Značajan broj darovitih učenika s teškoćama danas je uključen u redovni školski sustav, ali oni često nisu identificirani kao takvi. Promjene koje se događaju unutar školstva ne odnose se samo na uključivanje različitih učenika, već i na postavljanje viših standarda koje učitelji moraju ispuniti. Da bi rad darovitog učenika s teškoćom bio uspješan, najveća odgovornost leži na učitelju koji osim poznavanja najefikasnijih metoda i oblika rada te učenikovih osobina, mora biti kompetentan, obrazovan, kreativan i motiviran za rad. Cilj ovog rada bio je utvrditi razumijevanja i stavove budućih učitelja o radu s darovitim učenicima s teškoćama. Uzorak je činio 31 student, 4. godine Učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Iako je riječ tek o preliminarnom istraživanju, dobiveni rezultati snažno argumentiraju nedovoljnu kompetentnost budućih učitelja po pitanju darovitih učenika s teškoćama te upućuju na promišljanje o uspješnosti i unapređenju kurikuluma njihova obrazovanja. Također, istraživanje otvara pitanje potrebe sustavne podrške učiteljima u procesu identifikacije, u radu s darovitim učenicima s poteškoćama i potrebe njihova usavršavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url ANTONIA ĆURIĆ (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ćurić, Antonia; Galić, Matea
Stavovi budućih učitelja o poučavanju darovitih učenika s teškoćama // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika: zbornik radova s Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar, 2016. str. 377-389 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Ćurić, A. & Galić, M. (2016) Stavovi budućih učitelja o poučavanju darovitih učenika s teškoćama. U: Zrilić, S. (ur.)Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika: zbornik radova s Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa.
@article{article, author = {\'{C}uri\'{c}, Antonia and Gali\'{c}, Matea}, editor = {Zrili\'{c}, S.}, year = {2016}, pages = {377-389}, keywords = {daroviti u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, identifikacija, kompetencije, studenti}, isbn = {978-953-331-135-7}, title = {Stavovi budu\'{c}ih u\v{c}itelja o pou\v{c}avanju darovitih u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {daroviti u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, identifikacija, kompetencije, studenti}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {\'{C}uri\'{c}, Antonia and Gali\'{c}, Matea}, editor = {Zrili\'{c}, S.}, year = {2016}, pages = {377-389}, keywords = {gifted children with disabilities, identification, competences, students}, isbn = {978-953-331-135-7}, title = {ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS TEACHING GIFTED STUDENTS AND GIFTED STUDENTS WITH DISABILITIES}, keyword = {gifted children with disabilities, identification, competences, students}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font