Pregled bibliografske jedinice broj: 825579
Stavovi budućih učitelja o poučavanju darovitih učenika s teškoćama
Stavovi budućih učitelja o poučavanju darovitih učenika s teškoćama // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika: zbornik radova s Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar, 2016. str. 377-389 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 825579 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi budućih učitelja o poučavanju darovitih učenika s teškoćama
(ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS TEACHING GIFTED STUDENTS AND GIFTED STUDENTS WITH DISABILITIES)
Autori
Ćurić, Antonia ; Galić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika: zbornik radova s Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa
/ Zrilić, Smiljana - Zadar, 2016, 377-389
ISBN
978-953-331-135-7
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.02.2016. - 26.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
daroviti učenici s teškoćama ; identifikacija ; kompetencije ; studenti
(gifted children with disabilities ; identification ; competences ; students)
Sažetak
Značajan broj darovitih učenika s teškoćama danas je uključen u redovni školski sustav, ali oni često nisu identificirani kao takvi. Promjene koje se događaju unutar školstva ne odnose se samo na uključivanje različitih učenika, već i na postavljanje viših standarda koje učitelji moraju ispuniti. Da bi rad darovitog učenika s teškoćom bio uspješan, najveća odgovornost leži na učitelju koji osim poznavanja najefikasnijih metoda i oblika rada te učenikovih osobina, mora biti kompetentan, obrazovan, kreativan i motiviran za rad. Cilj ovog rada bio je utvrditi razumijevanja i stavove budućih učitelja o radu s darovitim učenicima s teškoćama. Uzorak je činio 31 student, 4. godine Učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Iako je riječ tek o preliminarnom istraživanju, dobiveni rezultati snažno argumentiraju nedovoljnu kompetentnost budućih učitelja po pitanju darovitih učenika s teškoćama te upućuju na promišljanje o uspješnosti i unapređenju kurikuluma njihova obrazovanja. Također, istraživanje otvara pitanje potrebe sustavne podrške učiteljima u procesu identifikacije, u radu s darovitim učenicima s poteškoćama i potrebe njihova usavršavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija