Pregled bibliografske jedinice broj: 825540
VIZUALIZACIJA PROSTORA U IPA PROJEKTU
VIZUALIZACIJA PROSTORA U IPA PROJEKTU // E-zbornik prispevkov / Kmetič, Silva ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sambolić Beganović, Amela ; Sirnik, Mateja ; Suban ; Mojca (ur.).
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2015. str. 251-257 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 825540 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
VIZUALIZACIJA PROSTORA U IPA PROJEKTU
(Space visualization in IPA project)
Autori
Jeličić, Ljiljana ; Lobor, Zlatko ; Martinić, Ivana ; Mladinić, Petar ; Radović, Nikol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
E-zbornik prispevkov
/ Kmetič, Silva ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sambolić Beganović, Amela ; Sirnik, Mateja ; Suban ; Mojca - Ljubljana : Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2015, 251-257
ISBN
978-961-03-0330-5
Skup
2. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike
Mjesto i datum
Čatež ob Savi, Slovenija, 21.08.2014. - 22.08.2014
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nacrtna geometrija; perspektiva; program dinamične geometrije Sketchpad; učenje; poučavanje
(Descriptive geometry; perspective projection; software of dynamic geometry Sketchpad; teaching; learning)
Sažetak
U nekim srednjim školama RH predmet Nacrtna geometrija je izborni predmet. Upisuju ga učenici koji planiraju upisati neki od fakulteta na kojima je vizualizacija prostora vrlo važna. No, razvojem tehnologije i uvođenjem Bolonjskog procesa došlo je do potrebe za promjenama u izvođenju nastave kao i ispravljanjem krivog shvaćanja da tehnologija može riješiti baš sve, jednim klikom miša. U svrhu ispunjavanja ideja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO - a) grupa nastavnika se okupila sa idejom osmišljavanja nastavnog programa, kao i radnih materijala (za učenike i nastavnike). Kroz nekoliko primjera, u radu će biti prikazano kako se uz dobro osmišljene materijale učenja i poučavanja, uz primjenu programa dinamične geometrije Sketchpad 5.03 HR kao alata za crtanje može nastavu podići na viši novo, te kod učenika „poraditi“ na progledavanju, vizualizaciji. Materijali su izrađeni u okviru projekta Further developmentand implementation of the Croatian Qualifications Framework financiranog od EU ili IPAQ Peta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
007-0072284-2287 - Geopotencijal i geodinamika Jadrana (Geo++Adria) (Bašić, Tomislav, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Geodetski fakultet, Zagreb
Profili:
Nikol Radović
(autor)