Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 825320

Motivacija za učenje matematike: kako pokazati učenicima da je matematika zanimljiva, korisna i važna?


Pavlin-Bernardić, Nina
Motivacija za učenje matematike: kako pokazati učenicima da je matematika zanimljiva, korisna i važna? // 2. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike: Zbornik prispevkov / Kmetič, Silva ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sambolić Beganović, Amela ; Sirnik, Mateja ; Suban, Mojca (ur.).
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2015. str. 11-19


CROSBI ID: 825320 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacija za učenje matematike: kako pokazati učenicima da je matematika zanimljiva, korisna i važna?
(Motivation for learning mathematics: How to show students that mathematics is interesting, useful and important?)

Autori
Pavlin-Bernardić, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
2. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike: Zbornik prispevkov

Urednik/ci
Kmetič, Silva ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sambolić Beganović, Amela ; Sirnik, Mateja ; Suban, Mojca

Izdavač
Zavod Republike Slovenije za šolstvo

Grad
Ljubljana

Godina
2015

Raspon stranica
11-19

ISBN
978-961-03-0330-5

Ključne riječi
motivacija za učenje, motivacijska uvjerenja, obrazovni ishodi u matematici
(motivation fo r learning, motivational beliefs, educational outcomes in mathematics)

Sažetak
Brojni teorijski okviri nastoje objasni ti ulogu koju motivacija ima u procesu učenja, a jedan od najvažnijih suvremenih pristupa predstavlja Teorija očekivanja i vrijednosti, koji su formulirali Eccles, Wigfield i njihovi suradnici (Eccles i sur., 1983 ; Eccles, 2005 ; Eccles i Wigfield, 2002 ; Wi gfield i Eccles, 2000). Glavna pretpostavka ovog modela je da na ponašanje pri učenju najviše utječu motivacijska uvjerenja: očekivanja uspjeha i vrijednost zadatka, koja ima četiri komponente: interes, važnost, korisnost i cijenu truda. Ovaj model vrlo je primjenjiv u području matematike, te je više istraživanja provjeravalo njegove postavke u tom području. U predavanju će stoga biti riječi o suvremenim spoznajama o motivaciji u učenju matematike i njenom utjecaju na obrazovne ishode dobivenim na temelju međunarodnih istraživanja, kao i na temelju istraživanja u Hrvatskoj u kojima je autorica sudjelovala. Također, pokazat ćemo kako se ovi nalazi mogu iskoristiti u nastavi matematike kako bi se povećala motivacija učenika i kako bi im se pokazalo da je matematika zanimljiv, koristan i važan predmet.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju:

Pavlin-Bernardić, Nina
Motivacija za učenje matematike: kako pokazati učenicima da je matematika zanimljiva, korisna i važna? // 2. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike: Zbornik prispevkov / Kmetič, Silva ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sambolić Beganović, Amela ; Sirnik, Mateja ; Suban, Mojca (ur.).
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2015. str. 11-19
Pavlin-Bernardić, N. (2015) Motivacija za učenje matematike: kako pokazati učenicima da je matematika zanimljiva, korisna i važna?. U: Kmetič, S., Bone, J., Rajh, S., Sambolić Beganović, A., Sirnik, M. & Suban, M. (ur.) 2. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike: Zbornik prispevkov. Ljubljana, Zavod Republike Slovenije za šolstvo, str. 11-19.
@inbook{inbook, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2015}, pages = {11-19}, keywords = {motivacija za u\v{c}enje, motivacijska uvjerenja, obrazovni ishodi u matematici}, isbn = {978-961-03-0330-5}, title = {Motivacija za u\v{c}enje matematike: kako pokazati u\v{c}enicima da je matematika zanimljiva, korisna i va\v{z}na?}, keyword = {motivacija za u\v{c}enje, motivacijska uvjerenja, obrazovni ishodi u matematici}, publisher = {Zavod Republike Slovenije za \v{s}olstvo}, publisherplace = {Ljubljana} }
@inbook{inbook, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2015}, pages = {11-19}, keywords = {motivation fo r learning, motivational beliefs, educational outcomes in mathematics}, isbn = {978-961-03-0330-5}, title = {Motivation for learning mathematics: How to show students that mathematics is interesting, useful and important?}, keyword = {motivation fo r learning, motivational beliefs, educational outcomes in mathematics}, publisher = {Zavod Republike Slovenije za \v{s}olstvo}, publisherplace = {Ljubljana} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font