Pregled bibliografske jedinice broj: 825096
Filozofske i pedagoške pretpostavke savjetodavnog rada
Filozofske i pedagoške pretpostavke savjetodavnog rada, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za pedagogiju, Zadar
CROSBI ID: 825096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Filozofske i pedagoške pretpostavke savjetodavnog rada
(Philosophical and pedagogical preconditions of counseling)
Autori
Vitlov, Roberta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za pedagogiju
Mjesto
Zadar
Datum
22.03
Godina
2016
Stranica
47
Mentor
Petani, Rozana
Ključne riječi
filozofsko savjetovanje; odgajanik; odgovornost; pedagoško savjetovanje; savjetodavni rad
(philosophical counseling; the educated; responsibility; pedagogical counseling; advisory work)
Sažetak
Cilj i svrha ovog rada je osvijetliti pedagoške i filozofske principe u savjetodavnom radu. Rad počinje povijesnom analizom savjetovanja pa tako možemo vidjeti kako savjetovanje već u antici postaje tema odgoja kroz filozofski diskurs. U filozofskoj sferi promišljanja, savjetovanje se može sagledati kao proces jačanja i potpore korisnikove osobne odgovornosti za oblikovanje vlastita života. Sagledamo li to iz pedagoškog kuta, vidjet ćemo da je to proces kojim se uz pomoć odgoja iniciraju različiti procesi učenja koji transformiraju i razvijaju misli, osjećaje i vrednovanja korisnika. Shodno tome, možemo reći kako filozofija, kao i sam odgoj, doprinosi i pomaže u savjetodavnom radu u obliku osviještenosti problema čime potiče odgajanika na samostalno donošenje odluka i preuzimanje odgovornosti za te odluke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija