Pregled bibliografske jedinice broj: 824933
Metodika poučavanja pretrčavanja zapreka
Metodika poučavanja pretrčavanja zapreka, 2014., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 824933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodika poučavanja pretrčavanja zapreka
(Methodics of teaching hurdling the steeplechase)
Autori
Erent, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Kineziološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.07
Godina
2014
Stranica
35
Mentor
Babić, Vesna
Ključne riječi
atletika ; zapreke ; metodika poučavanja
(and field ; steeplechase ; teaching methods)
Sažetak
3000m sa zaprekama kao olimpijska atletska disciplina je vrlo kompleksna. Atletičar bi trebao posjedovati brzinu 1500 metraša, izdržljivost kros trkača te snagu i fleksibilnost trkača u disciplini 400m s preponama. Prema Ebbetsu (2004) najvažnije vrline i sposobnosti trkača u disciplinama zaprekama su neustrašivost, odlučnost, pravovremenost, brzina trkača na 1500m kao i izvrsna tehnika pretrčavanja prepona/zapreka. Sportski rezultat može se postići uz mnogo rada i samoodricanja, a upravo tu važnu ulogu ima pravilan metodski postupak poučavanja koji vodi sportaša prema ostvarenju njegovih ciljeva. Obzirom na specifičnosti svakog pojedinog trkača teško je govoriti o jedinstvenom modelu metodskih postupaka za poučavanje prelaska preko zapreka. Cilj ovog rada je ponuditi niz metodskih postupaka za poučavanje pretrčavanja zapreka te kroz opis disciplina zapreka i njihov povijesni razvoj utjecati na bolje razumijevanje i popularnost ovih disciplina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija