Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824883

Poticanje razvoja infrastrukture kontinuiranog učenja: izazov za odgajatelje


Čepić, R., Pliško-Seferagić, L.
Poticanje razvoja infrastrukture kontinuiranog učenja: izazov za odgajatelje // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Medulin: Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 281-294


CROSBI ID: 824883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje razvoja infrastrukture kontinuiranog učenja: izazov za odgajatelje
(Fostering the development of continuing learning infrastructure: a challenge for educators)

Autori
Čepić, R., Pliško-Seferagić, L.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Urednik/ci
Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva

Izdavač
Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

Grad
Medulin

Godina
2016

Raspon stranica
281-294

ISBN
978-953-7320-34-8

Ključne riječi
infrastruktura kontinuiranog učenja, odgajatelji, organizacijska kultura, organizacijska klima, profesionalni razvoj
(continuing learning infrastructure, preschool teachers, organisational culture, organisational climate, professional development)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati kako odgajatelji procjenjuju kvalitetu procesa učenja u vrtićima i pridonijeti boljem razumijevanju relevantnih čimbenika u poticanju razvoja infrastrukture kontinuiranog profesionalnog učenja. Primijenjeni su skraćena modificirana A forma Upitnika o dimenzijama organizacije koja uči i organizacijskih ishoda (Dimensions of the Learning Organization Questionnaire Self- Scoring Instrument, DLOQ- Marsick iWatkins, 2003) te Upitnik organizacijske klime (Furnham &Goodstein, 1997). U ovome radu prikazuje se dio rezultata prikupljenih istraživanjem kojim je obuhvaćen uzorak od 178 odgajatelja u 9 dječjih vrtića u Istarskoj županiji. Rezultati su pokazali da nezadovoljavajuća komunikacija unutar ustanove, nedostatak suradnje među odgajateljima te prevelika birokracija djelomično predstavljaju zapreku u ostvarivanju kvalitete procesa učenja u vrtićima. Utvrđeno je da se kroz institucijske mjere ne potiče u potpunosti profesionalni razvoj i napredovanje odgajatelja. Raspravljene su implikacije dobivenih nalaza i dane smjernice za buduća istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Renata Čepić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čepić, R., Pliško-Seferagić, L.
Poticanje razvoja infrastrukture kontinuiranog učenja: izazov za odgajatelje // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Medulin: Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 281-294
Čepić, R., Pliško-Seferagić, L. (2016) Poticanje razvoja infrastrukture kontinuiranog učenja: izazov za odgajatelje. U: Tatković, N., Radetić-Paić, M. & Blažević, I. (ur.) Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Medulin, Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, str. 281-294.
@inbook{inbook, year = {2016}, pages = {281-294}, keywords = {infrastruktura kontinuiranog u\v{c}enja, odgajatelji, organizacijska kultura, organizacijska klima, profesionalni razvoj}, isbn = {978-953-7320-34-8}, title = {Poticanje razvoja infrastrukture kontinuiranog u\v{c}enja: izazov za odgajatelje}, keyword = {infrastruktura kontinuiranog u\v{c}enja, odgajatelji, organizacijska kultura, organizacijska klima, profesionalni razvoj}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Medulin} }
@inbook{inbook, year = {2016}, pages = {281-294}, keywords = {continuing learning infrastructure, preschool teachers, organisational culture, organisational climate, professional development}, isbn = {978-953-7320-34-8}, title = {Fostering the development of continuing learning infrastructure: a challenge for educators}, keyword = {continuing learning infrastructure, preschool teachers, organisational culture, organisational climate, professional development}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Medulin} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font