Pregled bibliografske jedinice broj: 82468
Utjecaj promocije na izbor turističke destinacije
Utjecaj promocije na izbor turističke destinacije // Turizam, 43 (1995), 9-10; 164-169 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 82468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj promocije na izbor turističke destinacije
(Influence of Promotion on the Choice of a Tourist Destination)
Autori
Peračković, Krešimir
Izvornik
Turizam (0494-2639) 43
(1995), 9-10;
164-169
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketing u turizmu; turistička promocija; turistička destinacija; istraživanje tržišta u turizmu
(Marketing in Tourism; Tourist Promotion; Tourist Destination; Marketing Research in Tourism)
Sažetak
U ovom radu se najprije ukazuje na važnost razlikovanja promotivnih aktivnosti u turizmu, ovisno o tome je li im cilj informiranje, oblikovanje pozitivnih stavova ili pobuđivanje interesa za neku destinaciju. Polazeći od hipoteze da efikasnost promocije u turizmu sve više ovisi o poznavanju sofisticiranih potreba tržišnih segmenata, u radu se naglašava kako je promotivne aktivnosti potrebno diverzificirati ovisno o konkretnom cilju same promocije ali i o obilježjima tržišnog segmenta, za što je potrebno redovito istraživanje turističkog tržišta. Osobito se naglašava važnost različite uloge izvora informiranja koji pridonose odluci o kupnji nekog turističkog proizvoda, na što ukazuju i rezultati istraživanja o stavovima i potrošnji turista u Hrvatskoj - TOMAS '94, u realizaciji Instituta za turizam - Zagreb. Tu je vidljivo da je gost i njegovo iskustvo najvažniji promocijski medij nakon povratka iz turističke destinacije. Stoga se zaključuje da je je znatno više potrebno investirati u oblike promocije tijekom sezone u samoj destinaciji u kojoj gost boravi, a ne promociju svesti samo na tursitičke sajmove i klasičnu propagandu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CHET - Centre des Hautes Etudes Touristiques