Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 82468

Utjecaj promocije na izbor turističke destinacije


Peračković, Krešimir
Utjecaj promocije na izbor turističke destinacije // Turizam, 43 (1995), 9-10; 164-169 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 82468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj promocije na izbor turističke destinacije
(Influence of Promotion on the Choice of a Tourist Destination)

Autori
Peračković, Krešimir

Izvornik
Turizam (0494-2639) 43 (1995), 9-10; 164-169

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketing u turizmu; turistička promocija; turistička destinacija; istraživanje tržišta u turizmu
(Marketing in Tourism; Tourist Promotion; Tourist Destination; Marketing Research in Tourism)

Sažetak
U ovom radu se najprije ukazuje na važnost razlikovanja promotivnih aktivnosti u turizmu, ovisno o tome je li im cilj informiranje, oblikovanje pozitivnih stavova ili pobuđivanje interesa za neku destinaciju. Polazeći od hipoteze da efikasnost promocije u turizmu sve više ovisi o poznavanju sofisticiranih potreba tržišnih segmenata, u radu se naglašava kako je promotivne aktivnosti potrebno diverzificirati ovisno o konkretnom cilju same promocije ali i o obilježjima tržišnog segmenta, za što je potrebno redovito istraživanje turističkog tržišta. Osobito se naglašava važnost različite uloge izvora informiranja koji pridonose odluci o kupnji nekog turističkog proizvoda, na što ukazuju i rezultati istraživanja o stavovima i potrošnji turista u Hrvatskoj - TOMAS '94, u realizaciji Instituta za turizam - Zagreb. Tu je vidljivo da je gost i njegovo iskustvo najvažniji promocijski medij nakon povratka iz turističke destinacije. Stoga se zaključuje da je je znatno više potrebno investirati u oblike promocije tijekom sezone u samoj destinaciji u kojoj gost boravi, a ne promociju svesti samo na tursitičke sajmove i klasičnu propagandu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Krešimir Peračković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peračković, Krešimir
Utjecaj promocije na izbor turističke destinacije // Turizam, 43 (1995), 9-10; 164-169 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Peračković, K. (1995) Utjecaj promocije na izbor turističke destinacije. Turizam, 43 (9-10), 164-169.
@article{article, author = {Pera\v{c}kovi\'{c}, Kre\v{s}imir}, year = {1995}, pages = {164-169}, keywords = {marketing u turizmu, turisti\v{c}ka promocija, turisti\v{c}ka destinacija, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta u turizmu}, journal = {Turizam}, volume = {43}, number = {9-10}, issn = {0494-2639}, title = {Utjecaj promocije na izbor turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {marketing u turizmu, turisti\v{c}ka promocija, turisti\v{c}ka destinacija, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta u turizmu} }
@article{article, author = {Pera\v{c}kovi\'{c}, Kre\v{s}imir}, year = {1995}, pages = {164-169}, keywords = {Marketing in Tourism, Tourist Promotion, Tourist Destination, Marketing Research in Tourism}, journal = {Turizam}, volume = {43}, number = {9-10}, issn = {0494-2639}, title = {Influence of Promotion on the Choice of a Tourist Destination}, keyword = {Marketing in Tourism, Tourist Promotion, Tourist Destination, Marketing Research in Tourism} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CHET - Centre des Hautes Etudes Touristiques





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font