Pregled bibliografske jedinice broj: 824656
Kultura ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u kontekstu zadataka odgojno obrazovnog sustava
Kultura ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u kontekstu zadataka odgojno obrazovnog sustava, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, zagreb
CROSBI ID: 824656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kultura ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u kontekstu zadataka odgojno obrazovnog sustava
(The culture of early and pre-school education institutions in the context of the educational system's goals)
Autori
Poschko, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.06
Godina
2016
Stranica
52
Mentor
Zovko, Vatroslav
Ključne riječi
kultura odgojno obrazovne ustanove; odgoj; ciljevi odgojno obrazovnog sustava
(culture; educational institutions; education; objectives of the educational system)
Sažetak
Kultura ustanove ranog odgoja i obrazovanja relativno je nov predmet istraživanja u hrvatskoj pedagoškoj literaturi. Kultura odgojno obrazovne institucije sukus je vrijednosti i uvjerenja svih dionika odgojno obrazovnog procesa, normi ponašanja, rituala, povijesti, međuljudskih odnosa, materijalnog konteksta, komunikacije ali i stila upravljanja ustanovom. Kultura ustanove podrazumijeva njenu povijest, kontekst u kome se nalazi, okruženje i ljude koji u toj ustanovi zajednički djeluju u realizaciji ciljeva odgojno obrazovnog sustava. Ovaj rad bavi se istraživanjem kulture ustanove ranog i predškolskog odgoja kao i utjecajem kulture ustanove na realizaciju zadataka odgojno obrazovnog sustava. Prvi dio rada govori o kulturi ustanove, a nastao je proučavanjem literature. Drugi dio rada prikaz je empirijskog istraživanja provedenog u dječjem vrtiću na području grada Karlovca kojim je ispitano 59 odgojnih djelatnika u pet objekata u kojem se ispitivala kultura odgojno obrazovne institucije u kontekstu zadataka odgojno obrazovnog sustava kroz stavove djelatnika o vrijednostima, materijalnom kontekstu, komunikaciji unutar institucije i stilu vođenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija