Pregled bibliografske jedinice broj: 824560
Primjena ITIL standarda u upravljanju kriznim situacijama IT sustava
Primjena ITIL standarda u upravljanju kriznim situacijama IT sustava // Zbornik radova, 9. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
Split, 2016. str. 747-754 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 824560 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena ITIL standarda u upravljanju kriznim situacijama IT sustava
(ITIL implementation in improving IT business continuity)
Autori
Kažović, Danijela ; Valenčić, Davorin ; Radošević, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova, 9. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
/ - Split, 2016, 747-754
ISBN
978-953-7716-74-5
Skup
9. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 12.04.2016. - 13.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ITIL ; usluge ; IT ; krizno upravljanje ; neprekidnost poslovanja
(ITIL ; IT service management ; business continuity)
Sažetak
ITIL (engl. Information Technology Infrastructure Library) je prepoznat u svijetu kao standard u području upravljanja uslugama informacijske tehnologije (engl. Information Technology Services Management - ITSM). ITIL je industrijski standard i zbirka najboljih praksi za upravljanje IT uslugama. ITIL definira ITSM kao upravljanje IT uslugama koje se provodi u poslovnoj organizaciji uz kvalitetnu kombinaciju ljudi, procesa i informacijskih tehnologija. Glavni cilj ITIL standarda je unaprijediti i standardizirati IT poslovne procese te ih što kvalitetnije spojiti s poslovnim procesima tvrtke. ITIL je važan jer je i uspostavio globalno prihvaćeni i konzistentan jezik i terminologiju korištenu u radu s IT sustavima. Osim što ITIL pomaže unaprijediti upotrebu raspoloživih resursa i povećati konkurentnosti na tržištu, nastoji povećati i dostupnost, pouzdanost i sigurnost IT usluga. U ovom radu se razmatraju dijelovi ITIL standarda koji direktno utječu na kvalitetnije upravljanje kriznim situacijama i povećanje neprekidnosti poslovanja IT sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Veleučilište Velika Gorica