Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824389

Ciljne orijentacije studenata i prilagodba na studij


Pahljina-Reinić, Rosanda; Kukić, Miljana
Ciljne orijentacije studenata i prilagodba na studij // Psihologijske teme, 24 (2015), 3; 543-556 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 824389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ciljne orijentacije studenata i prilagodba na studij
(Students' Goal Orientations and College Adjustment)

Autori
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kukić, Miljana

Izvornik
Psihologijske teme (1332-0742) 24 (2015), 3; 543-556

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ciljne orijentacije ; prilagodba na studij ; akademsko postignuće ; vrijednost studiranja
(achievement goal orientations ; adjustment to college ; academic achievement ; value of studying)

Sažetak
Cilj je ovog istraživanja bio ispitati razlikuju li se studenti različitih profila ciljnih orijentacija u akademskoj, emocionalnoj i socijalnoj prilagodbi, kao i u uvjerenjima o vrijednosti studiranja i uspjehu na studiju. Analizom su latentnih profila identificirane tri grupe studenata: dominantno orijentirani na izbjegavanje rada (Izbjegavanje rada), podjednako, ali prosječno orijentirani na izbjegavanje rada, izvedbu i učenje (Indiferentni) i dominantno orijentirani na učenje (Učenje). Utvrđeno je da najadaptivniji obrazac u pogledu ispitivanih ishoda pokazuju studenti koji su dominantno orijentirani na učenje. Iako se ne razlikuju od studenata s indiferentnim profilom ciljnih orijentacija u pogledu uspjeha na studiju, u usporedbi s njima pokazuju više razine akademske prilagodbe na studij i pridaju veću vrijednost studiranju. Studenti koji su primarno orijentirani na izbjegavanje rada pokazali su najnepovoljnije rezultate na ispitivanim ishodima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Pahljina-Reinić, Rosanda; Kukić, Miljana
Ciljne orijentacije studenata i prilagodba na studij // Psihologijske teme, 24 (2015), 3; 543-556 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Pahljina-Reinić, R. & Kukić, M. (2015) Ciljne orijentacije studenata i prilagodba na studij. Psihologijske teme, 24 (3), 543-556.
@article{article, author = {Pahljina-Reini\'{c}, Rosanda and Kuki\'{c}, Miljana}, year = {2015}, pages = {543-556}, keywords = {ciljne orijentacije, prilagodba na studij, akademsko postignu\'{c}e, vrijednost studiranja}, journal = {Psihologijske teme}, volume = {24}, number = {3}, issn = {1332-0742}, title = {Ciljne orijentacije studenata i prilagodba na studij}, keyword = {ciljne orijentacije, prilagodba na studij, akademsko postignu\'{c}e, vrijednost studiranja} }
@article{article, author = {Pahljina-Reini\'{c}, Rosanda and Kuki\'{c}, Miljana}, year = {2015}, pages = {543-556}, keywords = {achievement goal orientations, adjustment to college, academic achievement, value of studying}, journal = {Psihologijske teme}, volume = {24}, number = {3}, issn = {1332-0742}, title = {Students' Goal Orientations and College Adjustment}, keyword = {achievement goal orientations, adjustment to college, academic achievement, value of studying} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • PsychINFO
  • EBSCO
  • DOAJ
  • ProQuest





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font