Pregled bibliografske jedinice broj: 824305
Prijedlog modela izgradnje i upravljanja regionalnim turističkim brendom Dalmacije
Prijedlog modela izgradnje i upravljanja regionalnim turističkim brendom Dalmacije // Tranzicija, 17 (2016), 36; 93-105 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 824305 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijedlog modela izgradnje i upravljanja regionalnim turističkim brendom Dalmacije
(Draft Model Construction and Management of Regional Tourism Brand of Dalmacija)
Autori
Bosna, Jurica ; Krajnović, Aleksandra
Izvornik
Tranzicija (1512-5785) 17
(2016), 36;
93-105
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
turistička destinacija ; turistička regija ; Dalmacija ; brendiranje.
(tourist destination ; tourism region ; Dalmacija ; branding)
Sažetak
Autori razmatraju turističku regiju kao prostornu cjelinu u kojoj treba razvijati turističku ponudu. Nastupom regije na turističkom tržištu mogu se ostvariti brojne koristi što se posebice ogleda u njezinom sinergijskom učinku. Pri tom je potrebno turističkom regijom efikasno i sustavno upravljati razvijajući regionalni brend s obzirom da je brendiranje turističkih destinacija važan aspekt trenutne prakse destinacijskog menadžmenta. Analizom znanstvene literature te provedbom ankete s čelnim ljudima Dalmatinskih gradova i županija, autori vođeni znanstvenim principima iznose svoj prijedlog upravljanja turističkom regijom Dalmacijom te strategiju izgradnje njezinog brenda. Stoga, radom se analizira postojećasituacija, utvrđuju ključni problemi te daju potencijalna rješenja za efikasniji razvoj turističke regije Dalmacije.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- EBSCO