Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824305

Prijedlog modela izgradnje i upravljanja regionalnim turističkim brendom Dalmacije


Bosna, Jurica; Krajnović, Aleksandra
Prijedlog modela izgradnje i upravljanja regionalnim turističkim brendom Dalmacije // Tranzicija, 17 (2016), 36; 93-105 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 824305 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prijedlog modela izgradnje i upravljanja regionalnim turističkim brendom Dalmacije
(Draft Model Construction and Management of Regional Tourism Brand of Dalmacija)

Autori
Bosna, Jurica ; Krajnović, Aleksandra

Izvornik
Tranzicija (1512-5785) 17 (2016), 36; 93-105

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
turistička destinacija ; turistička regija ; Dalmacija ; brendiranje.
(tourist destination ; tourism region ; Dalmacija ; branding)

Sažetak
Autori razmatraju turističku regiju kao prostornu cjelinu u kojoj treba razvijati turističku ponudu. Nastupom regije na turističkom tržištu mogu se ostvariti brojne koristi što se posebice ogleda u njezinom sinergijskom učinku. Pri tom je potrebno turističkom regijom efikasno i sustavno upravljati razvijajući regionalni brend s obzirom da je brendiranje turističkih destinacija važan aspekt trenutne prakse destinacijskog menadžmenta. Analizom znanstvene literature te provedbom ankete s čelnim ljudima Dalmatinskih gradova i županija, autori vođeni znanstvenim principima iznose svoj prijedlog upravljanja turističkom regijom Dalmacijom te strategiju izgradnje njezinog brenda. Stoga, radom se analizira postojećasituacija, utvrđuju ključni problemi te daju potencijalna rješenja za efikasniji razvoj turističke regije Dalmacije.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Avatar Url Jurica Bosna (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bosna, Jurica; Krajnović, Aleksandra
Prijedlog modela izgradnje i upravljanja regionalnim turističkim brendom Dalmacije // Tranzicija, 17 (2016), 36; 93-105 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Bosna, J. & Krajnović, A. (2016) Prijedlog modela izgradnje i upravljanja regionalnim turističkim brendom Dalmacije. Tranzicija, 17 (36), 93-105.
@article{article, author = {Bosna, Jurica and Krajnovi\'{c}, Aleksandra}, year = {2016}, pages = {93-105}, keywords = {turisti\v{c}ka destinacija, turisti\v{c}ka regija, Dalmacija, brendiranje.}, journal = {Tranzicija}, volume = {17}, number = {36}, issn = {1512-5785}, title = {Prijedlog modela izgradnje i upravljanja regionalnim turisti\v{c}kim brendom Dalmacije}, keyword = {turisti\v{c}ka destinacija, turisti\v{c}ka regija, Dalmacija, brendiranje.} }
@article{article, author = {Bosna, Jurica and Krajnovi\'{c}, Aleksandra}, year = {2016}, pages = {93-105}, keywords = {tourist destination, tourism region, Dalmacija, branding}, journal = {Tranzicija}, volume = {17}, number = {36}, issn = {1512-5785}, title = {Draft Model Construction and Management of Regional Tourism Brand of Dalmacija}, keyword = {tourist destination, tourism region, Dalmacija, branding} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font