Pregled bibliografske jedinice broj: 824292
Glazbeno stvaralaštvo u primarnom obrazovanju: retrospektiva i perspektiva
Glazbeno stvaralaštvo u primarnom obrazovanju: retrospektiva i perspektiva // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4 / Balić, V., Radica, D. (ur.).
Split: Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 9-26 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 824292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbeno stvaralaštvo u primarnom obrazovanju: retrospektiva i perspektiva
(Musical creativity in primary education: retrospective and perspective)
Autori
Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4
/ Balić, V., Radica, D. - Split : Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu, 2016, 9-26
ISBN
978-953-6617-37-1
Skup
Međunarodni simpozij Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 15.05.2015. - 17.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbeno stvaralaštvo ; modeli ; nastavni planovi i programi ; primarno obrazovanje
(creativity ; music ; primary education ; teaching plans and programmes.)
Sažetak
U radu se apostrofira važnost provođenja aktivnosti glazbenoga stvaralaštva u osnovnoj školi. Analiziraju se različite interpretacije glazbenoga stvaralaštva te propituju sljedeća pitanja: što označava pojam glazbenoga stvaralaštva, koje aktivnosti obuhvaća, na koji se način provodi u školi te koje kompetencije učenik ostvaruje sudjelovanjem u toj aktivnosti. Opisuju se standardni modeli poticanja glazbenoga stvaralaštva u aktivnosti skladanja te donose nove perspektive poticanja i razvoja glazbenoga stvaralaštva putem intradisciplinarnog i interdisciplinarnog pristupa. Sudjelovanje u stvaralačkim aktivnostima omogućava shvaćanje samoga sebe i sebe u relaciji s drugima što, u vremenu etičke i estetske krize, obrazovanju može dati novi smisao u traženju i nalaženju iskonskih vrijednosti te time omogućiti stvaranje humane, inovativne i stvaralački orijentirane škole.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost