Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824292

Glazbeno stvaralaštvo u primarnom obrazovanju: retrospektiva i perspektiva


Vidulin, Sabina
Glazbeno stvaralaštvo u primarnom obrazovanju: retrospektiva i perspektiva // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4 / Balić, V., Radica, D. (ur.).
Split: Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 9-26 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 824292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbeno stvaralaštvo u primarnom obrazovanju: retrospektiva i perspektiva
(Musical creativity in primary education: retrospective and perspective)

Autori
Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4 / Balić, V., Radica, D. - Split : Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu, 2016, 9-26

ISBN
978-953-6617-37-1

Skup
Međunarodni simpozij Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 15.05.2015. - 17.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazbeno stvaralaštvo ; modeli ; nastavni planovi i programi ; primarno obrazovanje
(creativity ; music ; primary education ; teaching plans and programmes.)

Sažetak
U radu se apostrofira važnost provođenja aktivnosti glazbenoga stvaralaštva u osnovnoj školi. Analiziraju se različite interpretacije glazbenoga stvaralaštva te propituju sljedeća pitanja: što označava pojam glazbenoga stvaralaštva, koje aktivnosti obuhvaća, na koji se način provodi u školi te koje kompetencije učenik ostvaruje sudjelovanjem u toj aktivnosti. Opisuju se standardni modeli poticanja glazbenoga stvaralaštva u aktivnosti skladanja te donose nove perspektive poticanja i razvoja glazbenoga stvaralaštva putem intradisciplinarnog i interdisciplinarnog pristupa. Sudjelovanje u stvaralačkim aktivnostima omogućava shvaćanje samoga sebe i sebe u relaciji s drugima što, u vremenu etičke i estetske krize, obrazovanju može dati novi smisao u traženju i nalaženju iskonskih vrijednosti te time omogućiti stvaranje humane, inovativne i stvaralački orijentirane škole.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina
Glazbeno stvaralaštvo u primarnom obrazovanju: retrospektiva i perspektiva // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4 / Balić, V., Radica, D. (ur.).
Split: Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 9-26 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidulin, S. (2016) Glazbeno stvaralaštvo u primarnom obrazovanju: retrospektiva i perspektiva. U: Balić, V., Radica, D. (ur.)Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4.
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2016}, pages = {9-26}, keywords = {glazbeno stvarala\v{s}tvo, modeli, nastavni planovi i programi, primarno obrazovanje}, isbn = {978-953-6617-37-1}, title = {Glazbeno stvarala\v{s}tvo u primarnom obrazovanju: retrospektiva i perspektiva}, keyword = {glazbeno stvarala\v{s}tvo, modeli, nastavni planovi i programi, primarno obrazovanje}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2016}, pages = {9-26}, keywords = {creativity, music, primary education, teaching plans and programmes.}, isbn = {978-953-6617-37-1}, title = {Musical creativity in primary education: retrospective and perspective}, keyword = {creativity, music, primary education, teaching plans and programmes.}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font