Pregled bibliografske jedinice broj: 824290
Specifičnosti marketinga u sportu
Specifičnosti marketinga u sportu // Oeconomicus, 1 (2016), 1; 46-60 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 824290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti marketinga u sportu
(The Specifics of Marketing in Sports)
Autori
Krajnović, Aleksandra ; Duka, Ivana ; Bosna, Jurica
Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 1
(2016), 1;
46-60
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
sportski marketing ; marketing-miks u sportu ; sponzorstvo u sportu ; odnosi s javnošću u sportu ; globalizacija i sport ; društveni mediji i sport
(sports marketing ; marketing mix in sport ; sponsorship in sport ; public relations in sport ; globalization and sport ; social media and sport)
Sažetak
Ovaj rad bavi se neizostavnim dijelom današnjeg sporta – marketingom. U radu se teoretski prikazuju karakteristike sportskog marketinga, opisuju se obilježja sportskih potrošača i čimbenici koje menadžeri trebaju uzeti u obzir pri njihovoj segmentaciji i odabiru ciljnog tržišta. Nadalje, objašnjavaju se specifičnosti elemenata marketing miksa, te se izdvajaju sponzorstvo i odnosi s javnošću, kao najvažniji elementi sportskog promotivnog miksa. Također se daje primjer uspješne primjene marketinga u sportu i navode se novi trendovi u sportskom marketingu. Ovaj rad ima za cilj sistematizirati znanje o marketingu u svijetu sporta. Svrha istraživanja je ukazati na važnost marketinga u sportu, te pokazati koliko je on zapravo neophodan za opstanak sportskih klubova i sporta općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Poveznice na cjeloviti tekst rada:
Pristup cjelovitom tekstu rada www.researchgate.net www.znanstvenarijec.hrCitiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO Publishing