Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824290

Specifičnosti marketinga u sportu


Krajnović, Aleksandra; Duka, Ivana; Bosna, Jurica
Specifičnosti marketinga u sportu // Oeconomicus, 1 (2016), 1; 46-60 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 824290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti marketinga u sportu
(The Specifics of Marketing in Sports)

Autori
Krajnović, Aleksandra ; Duka, Ivana ; Bosna, Jurica

Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 1 (2016), 1; 46-60

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
sportski marketing ; marketing-miks u sportu ; sponzorstvo u sportu ; odnosi s javnošću u sportu ; globalizacija i sport ; društveni mediji i sport
(sports marketing ; marketing mix in sport ; sponsorship in sport ; public relations in sport ; globalization and sport ; social media and sport)

Sažetak
Ovaj rad bavi se neizostavnim dijelom današnjeg sporta – marketingom. U radu se teoretski prikazuju karakteristike sportskog marketinga, opisuju se obilježja sportskih potrošača i čimbenici koje menadžeri trebaju uzeti u obzir pri njihovoj segmentaciji i odabiru ciljnog tržišta. Nadalje, objašnjavaju se specifičnosti elemenata marketing miksa, te se izdvajaju sponzorstvo i odnosi s javnošću, kao najvažniji elementi sportskog promotivnog miksa. Također se daje primjer uspješne primjene marketinga u sportu i navode se novi trendovi u sportskom marketingu. Ovaj rad ima za cilj sistematizirati znanje o marketingu u svijetu sporta. Svrha istraživanja je ukazati na važnost marketinga u sportu, te pokazati koliko je on zapravo neophodan za opstanak sportskih klubova i sporta općenito.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Avatar Url Jurica Bosna (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Aleksandra; Duka, Ivana; Bosna, Jurica
Specifičnosti marketinga u sportu // Oeconomicus, 1 (2016), 1; 46-60 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Krajnović, A., Duka, I. & Bosna, J. (2016) Specifičnosti marketinga u sportu. Oeconomicus, 1 (1), 46-60.
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Duka, Ivana and Bosna, Jurica}, year = {2016}, pages = {46-60}, keywords = {sportski marketing, marketing-miks u sportu, sponzorstvo u sportu, odnosi s javno\v{s}\'{c}u u sportu, globalizacija i sport, dru\v{s}tveni mediji i sport}, journal = {Oeconomicus}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1849-9686}, title = {Specifi\v{c}nosti marketinga u sportu}, keyword = {sportski marketing, marketing-miks u sportu, sponzorstvo u sportu, odnosi s javno\v{s}\'{c}u u sportu, globalizacija i sport, dru\v{s}tveni mediji i sport} }
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Duka, Ivana and Bosna, Jurica}, year = {2016}, pages = {46-60}, keywords = {sports marketing, marketing mix in sport, sponsorship in sport, public relations in sport, globalization and sport, social media and sport}, journal = {Oeconomicus}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1849-9686}, title = {The Specifics of Marketing in Sports}, keyword = {sports marketing, marketing mix in sport, sponsorship in sport, public relations in sport, globalization and sport, social media and sport} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO Publishing





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font