Pregled bibliografske jedinice broj: 824280
Reforme odgojno-obrazovnoga sustava u Hrvatskoj i odjeci na glazbenu nastavu u osnovnoj školi
Reforme odgojno-obrazovnoga sustava u Hrvatskoj i odjeci na glazbenu nastavu u osnovnoj školi // Muzika u društvu / Hadžić, F. (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2016. str. 312-325 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 824280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reforme odgojno-obrazovnoga sustava u Hrvatskoj i odjeci na glazbenu nastavu u osnovnoj školi
(Reforms of education system in Croatia and reflections on music teaching in primary school)
Autori
Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Muzika u društvu
/ Hadžić, F. - Sarajevo : Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2016, 312-325
Skup
9. međunarodni simpozij Muzika u društvu
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 23.10.2014. - 26.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
reforme ; nastava glazbene kulture ; cilj ; koncept ; otvoreni model
(reforms ; music teaching ; goals ; concept ; open model)
Sažetak
Briga za budućnost treba nas neprestano poticati u traženju novih rješenja za osuvremenjivanje škole. Učitelji trebaju motivirati učenike na prihvaćanje umjetničke glazbe i život s umjetnošću i uz umjetnost. Potaknuti ih mogu tako da umjetničku glazbu povežu s područjima aktivnog muziciranja, tjelesnog i scenskog pokreta, likovnog i jezičnog izraza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
Napomena
Rad je dostupan i na engleskom jeziku: Vidulin, S. (2016), Reforms of the education system in Croatia and reflections on music teaching in compulsory school. In: Music in Society (ed. Hadžić, F.), Sarajevo: Musicological Society of the Federation of Bosnia and Herzegovina, Academy of Music, University of Sarajevo, pp. 345-358.