Pregled bibliografske jedinice broj: 824278
Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge
Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 824278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju
potrošača o kvaliteti usluge
(The effect of space atmosphere perception on
consumer perception about service quality)
Autori
Dragičević, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
29.09
Godina
2015
Stranica
49
Mentor
Dlačić, Jasmina
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
percepcija ; atmosfera prostora ; percepcija potrošača ; kvaliteta usluge
(perception ; space atmosphere ; consumer perception ; service quality)
Sažetak
Svrha ovog istraživanja je istražiti i objasniti elemente atmosfere prostora u kojem se pojedinac nalazi, te utvrditi utječu li oni na korisnikovu percepciju kvalitete usluge. Istraživačko pitanje bavi se definiranjem povezanosti između percepcije atmosfere prostora i percepcije kvalitete usluge, te je središnje pitanje ovoga rada ispituje utjecaj potrošačeve percepcije atmosfere prodajnog prostora u kojem se obavlja usluga i potošačeve percepcije kvalitete usluge koju je koristio.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka