Pregled bibliografske jedinice broj: 824272
Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima
Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 824272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima
(The concept of managing client relations based on social media)
Autori
Ribić, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
29.09
Godina
2015
Stranica
51
Mentor
Dlačić, Jasmina
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Koncept; Upravljanje odnosima s klijentima; Društveni mediji
(Concept; Managing client relations; Social media)
Sažetak
Svrha rada je proširiti znanje u pogledu društvenog upravljanja odnosima s klijentima putem društvenih medija te ih usporediti sa tradicionalnim konceptom upravljanja odnosima s klijentima i izdvojiti najznačajnije razlike. Teorijskim i empirijskim putem treba se utvrditi korelacija između komunikacije putem društvenih medija i zadovoljstva klijenata i u kojoj mjeri ta korelacija utječe na lojalnost klijenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka