Pregled bibliografske jedinice broj: 824267
Imidž hotelskog poduzeća
Imidž hotelskog poduzeća, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 824267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imidž hotelskog poduzeća
(The image of a hotel enterprise)
Autori
Čović, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
29.09
Godina
2015
Stranica
47
Mentor
Dlačić, Jasmina
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Imidž; Hotelsko poduzeće
(Image; Hotel enterprise)
Sažetak
Svrha rada je pokušati utvrditi kako su investicijski poduhvati utjecali na imidž poduzeća iz perspektive interne okoline okoline i stanovnika grada u kojemu poduzeće djeluje. Investicijski poduhvati u hotelijerstvu stvaraju veliki utjecaj na zajednicu u okruženju u kojemu djeluju, stoga je svrha rada ispitati da li su novi projekti utjecali na percepciju i stavove zaposlenika i lokalnog stanovništva prema hotelskom poduzeću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka