Pregled bibliografske jedinice broj: 824260
Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu
Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 824260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu
(Marketing of social networks in croatian hospitality)
Autori
Pavletić, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2015
Stranica
75
Mentor
Frančišković, Ivan
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina ; Ribarić, Iva
Ključne riječi
Marketing; Društvene mreže; hotelijerstvo
(Marketing; Social networks; Hospitality)
Sažetak
Svrha istraživanja se odnosi na utvrđivanje važnosti marketing društvenih mreža u poslovanju hotela, odnosno važnosti trenutne dvosmjerne komunikacije između hotela i potencijalnog gosta. Prisustvo na društvenim mrežama gosima omogućava lakše pregledavanje ponude čime se stvara određena slika hotela u percepciji gosta. Hipoteza je da marketing društvenih mreža postaje integralni dio u upravljanju marketingom hotela usmjeren na poboljšanje, odnosno unaprjeđenje poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka