Pregled bibliografske jedinice broj: 824258
Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina
Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 824258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina
(The role of traditional channels of promotion in motivating consumers for online shopping: the case of the retail chain store)
Autori
Sentić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.06
Godina
2016
Stranica
58
Mentor
Dlačić, Jasmina
Neposredni voditelj
Ribarić, Iva
Ključne riječi
Online trgovina; Online trgovina namirnicama; Tradicionalni kanali promocije; Digitalni kanali promocije; Marketing trgovine
(Online shopping; Online grocery; Traditional channels of promotion; Digital channels if promotion; Store marketing)
Sažetak
Istraživanje ovog rada temelji se na problematici digitalne platforme oglašavanja, odnosno istražuje se da li su digitalni kanali oglašavanja dovoljni ili su nužni i tradicionalni kanali oglašavanja u promociji online trgovine namirnicama. U istraživanju se polazi od pretpostavki kako su digitalni kanali oglašavanja dovoljni te kako će online način trgovine uskoro dominirati tržištem. Analizom rezultata istraživanja došlo se do zaključka kako su digitalni kanali dovoljni, s obzirom da se online trgovina temelji na digitalnoj platformi, međutim ispitanici su mišljenja da bi se trebalo i oglašavati putem tradicionalnih kanala, jer oni još uvijek slove za najprimjećenije i najutjecajnije kanale oglašavanja, odnosno medije. Što se tiče dominacije online načina trgovine, rezultati pokazuju kako većina ispitanika su korisnici online načina trgovine te se tako dolazi do zaključka kako je online način trgovine u pozitivnom trendu rasta. Dio ispitanika su također kupci online trgovine namirnicama, stoga se zaključuje kako će dio ispitanika koji nema iskustva s online trgovinom uskoro postati kupci online trgovine, a da će kupci s iskustvom online trgovine koji nisu kupovali namirnice na taj način uskoro krenuti s kupovinom namirnica putem online trgovine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija