Pregled bibliografske jedinice broj: 824242
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 824242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj
(The necessity and the need to apply marketing metrics in Croatia)
Autori
Nakić, Marino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
11.03
Godina
2016
Stranica
123
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Potreba; Metrika; Marketing; Hrvatska
(Need; Metrics; Marketing; Croatia)
Sažetak
Svrha rada je prikazati osnovne značajke metrike marketinga, kao i mogući doprinos metrike marketinga poslovnoj uspješnosti poslovnih subjekata, te ukazati na nužnost i potrebu njezine primjene u cilju povećanja djelotvornosti i učinkovitosti marketinških odluka.Postavljena hipoteza je da je sustavna i kontinuirana primjena metrike marketinga neophodna za razumijevanje međuodnosa operacionaliziranih marketinških aktivnosti i uspješnosti poslovnog subjekta u cjelini i kao analitička podloga uvjet bez kojeg je nemoguće povećati djelotvornost i učinkovitost marketinških odluka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija