Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824242

Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj


Nakić, Marino
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 824242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj
(The necessity and the need to apply marketing metrics in Croatia)

Autori
Nakić, Marino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
11.03

Godina
2016

Stranica
123

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Potreba; Metrika; Marketing; Hrvatska
(Need; Metrics; Marketing; Croatia)

Sažetak
Svrha rada je prikazati osnovne značajke metrike marketinga, kao i mogući doprinos metrike marketinga poslovnoj uspješnosti poslovnih subjekata, te ukazati na nužnost i potrebu njezine primjene u cilju povećanja djelotvornosti i učinkovitosti marketinških odluka.Postavljena hipoteza je da je sustavna i kontinuirana primjena metrike marketinga neophodna za razumijevanje međuodnosa operacionaliziranih marketinških aktivnosti i uspješnosti poslovnog subjekta u cjelini i kao analitička podloga uvjet bez kojeg je nemoguće povećati djelotvornost i učinkovitost marketinških odluka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nakić, Marino
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
Nakić, M. (2016) 'Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Naki\'{c}, Marino}, year = {2016}, pages = {123}, keywords = {Potreba, Metrika, Marketing, Hrvatska}, title = {Nu\v{z}nost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Potreba, Metrika, Marketing, Hrvatska}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Naki\'{c}, Marino}, year = {2016}, pages = {123}, keywords = {Need, Metrics, Marketing, Croatia}, title = {The necessity and the need to apply marketing metrics in Croatia}, keyword = {Need, Metrics, Marketing, Croatia}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font