Pregled bibliografske jedinice broj: 824237
Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije
Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 824237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije
(Marketing in tourism of Sibensko-kninska county)
Autori
Lozančić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
11.03
Godina
2016
Stranica
87
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Marketing; Turizam
(Marketing; Tourism)
Sažetak
Svrha rada je utvrditi načine provedbe marketinških aktivnosti, a osobito promocije u turizmu Šibensko-kninske županije, te utvrditi model za uspješnije provođenje promocije, a sve u cilju boljeg razvoja turizma i bolju iskorištenost turističkih potencijala koje ta županija posjeduje. Postavljena hipoteza je da je stvaranje prepoznatljive i kvalitetne turističke ponude te kreiranje prepoznatljive marke (brenda) uz efikasnu promociju od velikog značenja za razvoj turizma Šibensko-kninske županije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija