Pregled bibliografske jedinice broj: 824159
Poduzetništvo u Hrvatskoj gledano iz kuta studenata ekonomike poduzetništva: socijalnokonstruktivistički pristup
Poduzetništvo u Hrvatskoj gledano iz kuta studenata ekonomike poduzetništva: socijalnokonstruktivistički pristup // Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina ( (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 256-260 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 824159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poduzetništvo u Hrvatskoj gledano iz kuta studenata ekonomike poduzetništva: socijalnokonstruktivistički pristup
(Entrepreneurship in Croatia by economics of entrepreneurship students' view: a socialconstructivistic approach)
Autori
Semper, Ana ; Vuković, Ksenija ; Klačmer Čalopa, Marina.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management
/ Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina ( - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 256-260
ISBN
978-953-6071-50-0
Skup
5th South-East European (SEE) meeting & scientific conference of management departments
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 25.09.2015. - 26.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poduzetništvo ; društveni konstrukt ; diskurs ; studenti ekonomike poduzetništva
(entrepreneurship ; social construct ; discourse ; students of economics of entrepreneurship)
Sažetak
U radu se analizira društveni kostrukt poduzetnika i poduzetništva u Hrvatskoj formiran od strane studenata studija Ekonomika poduzetništva na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu. Intervjuirano je 15 studenata završne godine diplomskog studija. Analizom teksta identificirano je nekoliko diskursa u razumijevanju uloge i načina djelovanja hrvatskih poduzetnika: poduzetnička etika, uspješnost poduzetnika, sputanost birokracijom, inovativnost. Rezultati istraživanja ukazuju na utjecaj poduzetničkog obrazovanja na profiliranje dominantnih diskursa u domeni poduzetništva, ali i na utjecaj šireg društvenog sustava vrijednosti i normi ponašanja.. Reprezentacije poduzetnika u javnom, medijskom i političkom diskursu ravnopravno s akademskim diskursom utječu na razumijevanje poduzetnika i poduzetništva kod populacije.potencijalnih poduzetnika, studenata završnih godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin