Pregled bibliografske jedinice broj: 823738
Uloga neuroplasticiteta i motoričkog učenja u rehabilitaciji osoba s motoričkim poremećajima
Uloga neuroplasticiteta i motoričkog učenja u rehabilitaciji osoba s motoričkim poremećajima, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijaki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 823738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga neuroplasticiteta i motoričkog učenja u rehabilitaciji osoba s motoričkim poremećajima
(Neuroplasticity and motor learning in rehabilitation of persons with physical disabilities)
Autori
Armanda, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijaki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.06
Godina
2016
Stranica
56
Mentor
Pinjatela, Renata
Ključne riječi
neuroplasticitet; motoričko učenje; neurorehabilitacija; motorički poremećaji
(neuroplasticity; motor learning; neurorehabilitation; motor disabilities)
Sažetak
Plasticitet mozga predstavlja sposobnost mozga da se tijekom čitavog života ponovno obnavlja, povezuje te stvara sinaptičke mreže. Jedan od načina reorganizacije neuroloških krugova unutar mozga jest motoričko učenje. Motoričkim učenjem obuhvaća se većina motoričkih zadataka i radnji koje ćemo izvršiti tijekom života, od hodanja do preciznih pokreta segmentima ekstremiteta. S obzirom da osobe s motoričkim poremećajima imaju poteškoće unutar motoričkog funkcioniranja, pa stoga i unutar motoričkog učenja, ovaj rad pokušava rasvijetliti načine korištenja motoričkog učenja i neuroplasticiteta u rehabilitacijskim metodama za osobe s motoričkim poremećajima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Pinjatela
(mentor)