Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 823629

Aktivno učenje u multimodalnom okruženju


Gazibara, Senka
Aktivno učenje u multimodalnom okruženju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 323-334 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 823629 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aktivno učenje u multimodalnom okruženju
(Active learning in a multimodal environment)

Autori
Gazibara, Senka

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), Tematski broj; 323-334

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
aktivnost; multimodalnost; nastavnici; suvremena škola
(activity; multimodality; teachers; contemporary school)

Sažetak
Razvoj društva utemeljenog na znanju zahtijeva prilagodbu obrazovnih sustava koja podrazumijeva promjene u procesu učenja, kao i nove uloge učenika i nastavnika. Pri tome misli se na razvoj škole koja aktivno učenje i cjelovit razvoj djeteta stavlja u prvi plan. Navedeno implicira nove pristupe učenju i poučavanju, što uključuje multimodalno okruženje za učenje koje podrazumijeva različite putove dolaženja do spoznaje - kombinacijom riječi, slika, zvukova, gesta, pokreta, različitih osjetila, a orijentirano je na sveobuhvatni pristup aktivnome učenju. Nastavni proces koji obuhvaća aktivno učenje u multimodalnom okruženju naglasak stavlja na promijenjenu ulogu nastavnika koji usmjerava učenika prema samoreguliranom učenju. Stoga je cilj ovoga rada iz perspektive nastavnika ispitati zastupljenost multimodalnih okruženja za učenje kao poticaja aktivnome učenju. U istraživanju su sudjelovali nastavnici osnovnih škola na području grada Osijeka. Rezultati istraživanja ukazuju na tendenciju promjene nastavne prakse prema aktivnom učenju i multimodalnosti te na potrebu daljnjeg usavršavanja nastavnika u tome području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Senka Žižanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Gazibara, Senka
Aktivno učenje u multimodalnom okruženju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 323-334 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Gazibara, S. (2016) Aktivno učenje u multimodalnom okruženju. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (Tematski broj), 323-334.
@article{article, author = {Gazibara, Senka}, year = {2016}, pages = {323-334}, keywords = {aktivnost, multimodalnost, nastavnici, suvremena \v{s}kola}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {Tematski broj}, issn = {0037-654X}, title = {Aktivno u\v{c}enje u multimodalnom okru\v{z}enju}, keyword = {aktivnost, multimodalnost, nastavnici, suvremena \v{s}kola} }
@article{article, author = {Gazibara, Senka}, year = {2016}, pages = {323-334}, keywords = {activity, multimodality, teachers, contemporary school}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {Tematski broj}, issn = {0037-654X}, title = {Active learning in a multimodal environment}, keyword = {activity, multimodality, teachers, contemporary school} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA International Bibliography Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font