Pregled bibliografske jedinice broj: 823477
Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model?
Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model? // Europski sekularni identiteti. Zbornik Jean Monnet modula Sekularna Europa: europski sekularni identiteti / Špehar, Hrvoje (ur.)., 2015. str. 99-110
CROSBI ID: 823477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Javna škola i etika u pluralnom društvu:
sinergijski ili komunitarni model?
(Public Schools and Ethics in a Plural Society: A
Synergistic or Communitarian Model?)
Autori
Bulat, Damir ; Špehar, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Europski sekularni identiteti. Zbornik Jean Monnet modula Sekularna Europa: europski sekularni identiteti
Urednik/ci
Špehar, Hrvoje
Grad
Zagreb
Godina
2015
Raspon stranica
99-110
ISBN
978-953-6457-83-0
Ključne riječi
etički pluralizam
(ethical pluralism)
Sažetak
Rad razmatra odnos sinergijskog i komunitarnog modela etike u javnim školama. Da bi vrijednosno formirala učeničku populaciju i društvo, javna škola nastoji poticati sveobuhvatno i objektivno informiranje i kritičnost. Upravo je stoga važno preispitati koji od modela etike u javnim školama mogu pogodovati razvijanju etičke svijesti te time doprinijeti uspješnoj izgradnji društva. Rad pokušava kritički razmotriti pozicije u kojima tijela javne vlasti u pluralnom društvu mogu favorizirati komunitarni umjesto sinergijskog etičkog modela, te razmotriti pitanje može li se u takvom modelu očuvati jedinstvena javna sfera. Na koncu, rad postavlja pitanje stoje li ova dva različita modela u međusobno isključivom odnosu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Sociologija