Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 823477

Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model?


Bulat, Damir; Špehar, Hrvoje
Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model? // Europski sekularni identiteti. Zbornik Jean Monnet modula Sekularna Europa: europski sekularni identiteti / Špehar, Hrvoje (ur.)., 2015. str. 99-110


CROSBI ID: 823477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model?
(Public Schools and Ethics in a Plural Society: A Synergistic or Communitarian Model?)

Autori
Bulat, Damir ; Špehar, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Europski sekularni identiteti. Zbornik Jean Monnet modula Sekularna Europa: europski sekularni identiteti

Urednik/ci
Špehar, Hrvoje

Grad
Zagreb

Godina
2015

Raspon stranica
99-110

ISBN
978-953-6457-83-0

Ključne riječi
etički pluralizam
(ethical pluralism)

Sažetak
Rad razmatra odnos sinergijskog i komunitarnog modela etike u javnim školama. Da bi vrijednosno formirala učeničku populaciju i društvo, javna škola nastoji poticati sveobuhvatno i objektivno informiranje i kritičnost. Upravo je stoga važno preispitati koji od modela etike u javnim školama mogu pogodovati razvijanju etičke svijesti te time doprinijeti uspješnoj izgradnji društva. Rad pokušava kritički razmotriti pozicije u kojima tijela javne vlasti u pluralnom društvu mogu favorizirati komunitarni umjesto sinergijskog etičkog modela, te razmotriti pitanje može li se u takvom modelu očuvati jedinstvena javna sfera. Na koncu, rad postavlja pitanje stoje li ova dva različita modela u međusobno isključivom odnosu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hrvoje Špehar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bulat, Damir; Špehar, Hrvoje
Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model? // Europski sekularni identiteti. Zbornik Jean Monnet modula Sekularna Europa: europski sekularni identiteti / Špehar, Hrvoje (ur.)., 2015. str. 99-110
Bulat, D. & Špehar, H. (2015) Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model?. U: Špehar, H. (ur.) Europski sekularni identiteti. Zbornik Jean Monnet modula Sekularna Europa: europski sekularni identiteti. Zagreb, str. 99-110.
@inbook{inbook, author = {Bulat, Damir and \v{S}pehar, Hrvoje}, editor = {\v{S}pehar, H.}, year = {2015}, pages = {99-110}, keywords = {eti\v{c}ki pluralizam}, isbn = {978-953-6457-83-0}, title = {Javna \v{s}kola i etika u pluralnom dru\v{s}tvu: sinergijski ili komunitarni model?}, keyword = {eti\v{c}ki pluralizam}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Bulat, Damir and \v{S}pehar, Hrvoje}, editor = {\v{S}pehar, H.}, year = {2015}, pages = {99-110}, keywords = {ethical pluralism}, isbn = {978-953-6457-83-0}, title = {Public Schools and Ethics in a Plural Society: A Synergistic or Communitarian Model?}, keyword = {ethical pluralism}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font