Pregled bibliografske jedinice broj: 823056
Poticanje kreativnosti studenata i perspektive cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika
Poticanje kreativnosti studenata i perspektive cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika // A Tehetseggondozastol az elethosszig tarto tanulasig / Bene, A. (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet u Subotici, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 823056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti studenata i perspektive cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika
Autori
Zrilić, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
A Tehetseggondozastol az elethosszig tarto tanulasig
/ Bene, A. - Subotica : Učiteljski fakultet u Subotici, 2009
Skup
A Tehetseggondozastol az elethosszig tarto tanulasig
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 0-0
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Bolonjski proces; visokoškolski nastavnici; kreativnost; studenti; cjeloživotno obrazovanje
(Bologna process; college professors; creativity; students; lifelong learning)
Sažetak
U razdoblju od 2000. godine do danas promjene u hrvatskom sustavu visokog obrazovanja postale su dijelom obrazovne politike, pri čemu se dojmovi o provedbi Bolonjskog procesa kreću u rasponu od potpunog osporavanja do (ne)kritičkog zagovora. Iako su pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u hrvatskom sustavu visokog obrazovanja uglavnom ostala na marginama, ohrabruje spoznaja da Bolonjski proces podupire nastavu usmjerenu na studenta koja bitno mijenja, kako ulogu visokoškolskog nastavnika, tako i ulogu studenta. Pritom se naglasak stavlja na potrebu razrade modela cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika usmjerenog na stjecanje dodatnih nastavničkih kompetencija, pri čemu značajan segment njihova cjeloživotnog obrazovanja svakako treba obuhvatiti i poticanje razvoja njihove osobne kreativnosti, uz istovremeno stvaranje pretpostavki za otvaranje didaktičkih mogućnosti za poticanje i razvoj kreativnosti studenata s ciljem oslobađanja njihovih kreativnih potencijala, posredstvom kojih će po završetku studija ostvariti konkurentnost i aktivno uključivanje u svijet tržišta rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija