Pregled bibliografske jedinice broj: 822984
Geometry for Learning Analytics
Geometry for Learning Analytics // 18th Scientific-Professional Colloquium on Geometry and Graphics / Došlić, Tomislav ; Jurkin, Ema (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za geometriju i grafiku, 2015. str. 15-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 822984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Geometry for Learning Analytics
Autori
Divjak, Blaženka ; Maretić, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
18th Scientific-Professional Colloquium on Geometry and Graphics
/ Došlić, Tomislav ; Jurkin, Ema - Zagreb : Hrvatsko društvo za geometriju i grafiku, 2015, 15-15
Skup
18th Scientific-Professional Colloquium on Geometry and Graphics
Mjesto i datum
Beli Manastir, Hrvatska, 06.09.2015. - 10.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
non-Euclidean geometry ; learning analytics ; assessment ; multicriterial decision making
Sažetak
We address issues of modeling the reliability and validity of peer-assessment from the geometric perspective, specifically with the use of non- euclidean taxicab geometry.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin