Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 822781

PERSPEKTIVE INICIJALNOG I CJELOŽIVOTNOG OBRAZOVANJA UČITELJA U REPUBLICI HRVATSKOJ


Zrilić, Smiljana
PERSPEKTIVE INICIJALNOG I CJELOŽIVOTNOG OBRAZOVANJA UČITELJA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 389-396 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 822781 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PERSPEKTIVE INICIJALNOG I CJELOŽIVOTNOG OBRAZOVANJA UČITELJA U REPUBLICI HRVATSKOJ
(PERSPECTIVES OF INITIAL AND LIFELONG EDUCATION OF TEACHERS IN CROATIA)

Autori
Zrilić, Smiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij / Orel, Mojca - Ljubljana : EDUvision, 2014, 389-396

ISBN
978-961-93662-2-6

Skup
Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 27.11.2014. - 28.11.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
inicijalno i cjeloživotno obrazovanje učitelja; suvremena škola; kompetencije.
(initial and lifelong education of teachers; modern school; competence.)

Sažetak
U radu će se elaborirati potreba za novim pristupima u obrazovanju učitelja, kako inicijalnom, tako i cjeloživotnom. Nekad su bitnim dimenzijama učiteljske kompetencije smatrane predmetna i pedagoško -didaktičko-metodička kompetencija, a obuhvaćale su znanja određenog predmeta i vještine implementacije u nastavi, stjecale su se tijekom studija i dalje razvijale praksom ili povremeno nekim oblicima metodičkog stručnog usavršavanja. Suvremeni trendovi u ponašanju učenika, multikulturalne zajednice, disfunkcionalne obitelji i sve češće jednoroditeljske obitelji, inkluzija učenika s teškoćama, izazovi suvremenih tehnologija u nastavi, utjecaj medija, zahtijevaju promjene u sustavu inicijalnog obrazovanja budućih učitelja. Obuhvaćaju uvođenje brojnih novih kolegija, kao što su: Partnerstvo s roditeljima, Prevencija poremećaja u ponašanju, Inkluzijski odgoj i obrazovanje, Metodika rada s darovitim učenicima, Interkulturalna pedagogija, Medijska pedagogija, itd. Osobine koje od učitelja zahtijeva suvremena škola, koja u kontekstu izazova nove paradigme nije samo statični, vanjski promatrač promjena, nego njihov aktivni inicijator, nositelj i čimbenik, nezamislive su bez cjeloživotnog obrazovanja, koje traži učitelja istraživača, inicijatora i nositelja promjena. Stoga je neophodno razvijati i usavršavati i učiteljeve metodološke kompetencije, sudjelovanje u projektima, participiranje u kreiranju obrazovne politike i nacionalnog kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Smiljana Zrilić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Zrilić, Smiljana
PERSPEKTIVE INICIJALNOG I CJELOŽIVOTNOG OBRAZOVANJA UČITELJA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 389-396 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zrilić, S. (2014) PERSPEKTIVE INICIJALNOG I CJELOŽIVOTNOG OBRAZOVANJA UČITELJA U REPUBLICI HRVATSKOJ. U: Orel, M. (ur.)Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij.
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana}, editor = {Orel, M.}, year = {2014}, pages = {389-396}, keywords = {inicijalno i cjelo\v{z}ivotno obrazovanje u\v{c}itelja, suvremena \v{s}kola, kompetencije.}, isbn = {978-961-93662-2-6}, title = {PERSPEKTIVE INICIJALNOG I CJELO\v{Z}IVOTNOG OBRAZOVANJA U\v{C}ITELJA U REPUBLICI HRVATSKOJ}, keyword = {inicijalno i cjelo\v{z}ivotno obrazovanje u\v{c}itelja, suvremena \v{s}kola, kompetencije.}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana}, editor = {Orel, M.}, year = {2014}, pages = {389-396}, keywords = {initial and lifelong education of teachers, modern school, competence.}, isbn = {978-961-93662-2-6}, title = {PERSPECTIVES OF INITIAL AND LIFELONG EDUCATION OF TEACHERS IN CROATIA}, keyword = {initial and lifelong education of teachers, modern school, competence.}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font