Pregled bibliografske jedinice broj: 822723
Uspješnost novog nastavnog plana kolegija "Statistike" Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Uspješnost novog nastavnog plana kolegija "Statistike" Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu // Biochemia Medica / Topić, Elizabeta ; Čvorišćec, Dubravka (ur.).
Zagreb, 2009. str. S175-S175 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 822723 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspješnost novog nastavnog plana kolegija "Statistike" Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
(Evaluation of “Statistics” Curriculum at the Zagreb University School of Pharmacy and Medical Biochemistry)
Autori
Petrovečki, Mladen ; Bilić-Zulle, Lidija ; Šimundić, Ana-Maria ; Nikolac, Nora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Biochemia Medica
/ Topić, Elizabeta ; Čvorišćec, Dubravka - Zagreb, 2009, S175-S175
Skup
6. hrvatski kongres medicinskih biokemičara s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Supetar, Hrvatska, 30.09.2009. - 04.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
biostatistika; anketa
(biostatistics; survey)
Sažetak
Uvod: Akademske god. 2008./09. obnovljena je nastava kolegija „Statistike” na prvoj godini studija FBF (oba studija, Farmacija i Medicinska biokemija). Kolegij sadrži trideset sati, osam predavanja i sedam seminara u dvostrukom školskom satu. Zajedno s ispitom, program nastave je u najvećem dijelu prilagođen gradivu udžbenika Essential Statistics for the Pharmaceutical Sciences Philipa Rowea (Wiley, 2007). Postupci: Uspješnost kolegija procijenjena je anketiranjem studenata na završnom predavanju, i to ocjenjivanjem organizacije i sadržaja nastave (ocjene 1–5) i pitanjima znanja, te ispitnom ocjenom. Od ukupno 183, anketu je ispunilo 135 studenata, a ispitu su pristupila 142 studenata (I. ispitno razdoblje). Rezultati su iskazani prosječnim vrijednostima (aritmetička sredina, standardna devijacija) i udjelima. Rezultati: Studije FBF upisali su učenici s visokom prosječnom srednjoškolskom ocjenom 4, 90 ± 0, 31. Anketom su iskazali očekivanu ispitnu ocjenu 3, 67 ± 0, 83 (N = 135), a na ispitu je ostvarena ocjena bila statistički značajno bolja, 4, 19 ± 1, 07 (N = 145, P < 0, 001). Organizacija nastave „Statistike" ocijenjena je s 4, 48 ± 0, 66 (značajno bolja prema ocjeni organizacije nastave svih ostalih kolegija prvog semestra: 2, 39 ± 0, 78, P < 0, 001), a zanimljivost nastavnih sadržaja s 3, 89 ± 0, 94 (značajno bolje prema svim ostalim kolegijima prvog semestra: 3, 26 ± 0, 75, P < 0, 001). Vlastito znanje usvojeno tijekom nastave studenti ocjenjuju s 3, 18 ± 0, 69, ali na četiri probna statistička pitanja s ponuđenim odgovorima u anketi točno odgovaraju redom: 52% (pitanje o standardnoj devijaciji), 90% (uzorak), 99% (povezanost podataka) i 100% (nasumični odabir). Na slična pitanja većina studenata na prvom (uvodnom) predavanju ne zna odgovoriti, tj. jasno u raspravi iskazuje nepoznavanje temeljnih biostatističkih pojmova. Zaključak: Rezultati potvrđuju dobru organizaciju nastave i primjerenu zanimljivost sadržaja kolegija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
KBC "Sestre Milosrdnice",
Klinička bolnica "Dubrava",
Klinički bolnički centar Rijeka
Profili:
Ana-Maria Šimundić
(autor)
Lidija Bilić-Zulle
(autor)
Nora Nikolac
(autor)
Mladen Petrovečki
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus