Pregled bibliografske jedinice broj: 822663
Izvannstavne i izvanškolske aktivnosti - prostor za igru, učenje i osobni razvoj učenika
Izvannstavne i izvanškolske aktivnosti - prostor za igru, učenje i osobni razvoj učenika // "Dijete, igra, stvaralaštvo" Zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split : Zagreb: Filozofski fakultet ; Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2016. str. 175-185 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 822663 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvannstavne i izvanškolske aktivnosti - prostor za igru, učenje i osobni razvoj učenika
(Extracurricular activities – time for play, learn and pupil’s personal development)
Autori
Valjan Vukić, Violeta ; Zrilić, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
"Dijete, igra, stvaralaštvo" Zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom
/ Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir - Split : Zagreb : Filozofski fakultet ; Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2016, 175-185
ISBN
978-953-7395-94-0
Skup
Znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom "Dijete, igra, stvaralaštvo"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
slobodno vrijeme, igra, učenje, stvaralaštvo, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti
(leisure time, play, learning, creativity, extracurricular activities)
Sažetak
Slobodno vrijeme kao opća društvena pojava, ne poznaje generacijske i dobne granice, jer nije dio vremena koji se odnosi na odrasle nego također na djecu i mlade. Prostor slobodnog vremena determiniran je društvenim položajem djece i mladih, njihovim izgrađenim navikama te individualnim potrebama i mogućnostima koje im pruža društvena sredina. Pedagoški interes za taj prostor proizlazi iz potrebe odgoja i pripreme djece i mladih za aktivno korištenje slobodnog vremena, koje je u funkciji razvoja i obogaćivanja osobnosti, uz pretpostavku da je ono ispunjeno kreativnim djelovanjem i aktivnostima u svrhu osobnog razvoja. Smisleno, sadržajno i kvalitetno provođenje slobodnog vremena djeci i mladima pruža mogućnost za igru, opuštanje i učenje ali i otkrivanje osobnih stvaralačkih potencijala i talenata. Mjesta na kojima ih je moguće iskazati upravo su organizirane izvannastavne i izvanškolske aktivnosti čija je svrha poticanje djece i mladih na igru, učenje i stvaralaštvo u skladu s njihovim individualnim interesima i sposobnostima. Međutim, predpostavka je kako osmišljen i koncipiran slobodno vremenski prostor ispunjava svoju funkciju ukoliko su aktivnosti pojedinca u njemu vođene isključivo njegovim osobnim interesom. U radu se iznose rezultati istraživanja provedenog na uzorku 970 učenika osnovne škole koji sudjeluju u organiziranim aktivnostima u slobodno vrijeme te analiziraju njihovi motivi sudjelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru