Pregled bibliografske jedinice broj: 822339
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti studenata s invaliditetom u visokoškolskom obrazovanju - kvantitativno istraživanje
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti studenata s invaliditetom u visokoškolskom obrazovanju - kvantitativno istraživanje // Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu / Uzun, Tajana (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir, 2014. str. 36-48
CROSBI ID: 822339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti studenata s invaliditetom u visokoškolskom obrazovanju - kvantitativno istraživanje
(Multidimensional analysis of social inclusion of disabled students in high education - quantitative research)
Autori
Kiš-Glavaš, Lelia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu
Urednik/ci
Uzun, Tajana
Izdavač
Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
36-48
ISBN
078-953-7645-02-1
Ključne riječi
studenti s invaliditetom, visoko obrazovanje, socijalna uključenost
(students with disabilities, high education, social inclusion)
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi razinu zadovoljstva studenata s invaliditetom i njihovih nastavnika te rukovodećega kadra na fakultetima i sveučilištima sustavom potpore studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj. Također, nastojalo se utvrditi kolika je informiranost studenata-vršnjaka, ali i članova udruga osoba s invaliditetom o sustavu potpore studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj. Prikazane su i razlike među poduzorcima ispitanika definiranih nezavisnim varijablama koje opisuju različita njihova obilježja, u zadovoljstvu odnosno informiranosti o sustavu potpore.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Lelia Kiš-Glavaš
(autor)