Pregled bibliografske jedinice broj: 822233
Učitelji i edukacijsko uključivanje
Učitelji i edukacijsko uključivanje // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 28-40
CROSBI ID: 822233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelji i edukacijsko uključivanje
(Teachers and inclusive education)
Autori
Kiš-Glavaš, Lelia ; Cvitković, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Učenik s teškoćama između škole i obitelji
Urednik/ci
Igrić, Ljiljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana
Izdavač
Centar inkluzivne potpore IDEM
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
28-40
ISBN
978-953-98972-3-7
Ključne riječi
učitelji, inkluzivna edukacije
(teachers, inclusive education)
Sažetak
U ovom je radu naglašena iznimna važnost složene uloge učitelja u procesu edukacije i integracije te čitav niz odgovornosti koje nosi njihov poziv. Dat je pregled najznačajnijih istraživanja o ulozi učitelja u suvremenoj inkluzivnoj školi u Hrvatskoj i inozemstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Lelia Kiš-Glavaš
(autor)