Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 822211

Perceptivne sposobnosti djece bez teškoća u razvoju i djece usporenog kognitivnog razvoja (PMZ-test)


Igrić, Ljiljana; Levandovski, Dubravka; Kiš-Glavaš, Lelia
Perceptivne sposobnosti djece bez teškoća u razvoju i djece usporenog kognitivnog razvoja (PMZ-test) // Defektologija, 28 (1992), 1; 21-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 822211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Perceptivne sposobnosti djece bez teškoća u razvoju i djece usporenog kognitivnog razvoja (PMZ-test)
(Perceptive Abilities in Children with no Developmental Difficulties and Children with Slower Cognitive Development (PMZ-test))

Autori
Igrić, Ljiljana ; Levandovski, Dubravka ; Kiš-Glavaš, Lelia

Izvornik
Defektologija (0351-1839) 28 (1992), 1; 21-38

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
perceptivne sposobnosti; djeca bez teškoća; djeca usporenog kognitivnog razvoja; PMZ-test
(perceptive abilities; tipical children; children with delayed cognitive development; PMZ-test)

Sažetak
Primjenom izbora perceptivno-motoričkih zadataka za utvrđivanje sposobnosti za učenje, na uzorku od 137 učenika oba spola, dobi od 7 do 11 godina različitog kognitivnog statusa (djeca s lakom mentalnom retardacijom, djeca s teškoćama u učenju i djeca bez teškoća u razvoju) određena je struktura perceptivno-motoričkih sposobnosti. Iz prvog dijela PMZ-testa, koji se odnos na slušnu percepciju izlučena su tri, a iz drugog dijela, koji se odnosi na vidnu percepciju četiri faktora. Jednosmjerna analiza varijance pokazuje da čestice svih područja PMZ-a statistički značajno razlikuju djecu bez teškoća u učenju i djecu s teškoćama u učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Igrić, Ljiljana; Levandovski, Dubravka; Kiš-Glavaš, Lelia
Perceptivne sposobnosti djece bez teškoća u razvoju i djece usporenog kognitivnog razvoja (PMZ-test) // Defektologija, 28 (1992), 1; 21-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Igrić, L., Levandovski, D. & Kiš-Glavaš, L. (1992) Perceptivne sposobnosti djece bez teškoća u razvoju i djece usporenog kognitivnog razvoja (PMZ-test). Defektologija, 28 (1), 21-38.
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Levandovski, Dubravka and Ki\v{s}-Glava\v{s}, Lelia}, year = {1992}, pages = {21-38}, keywords = {perceptivne sposobnosti, djeca bez te\v{s}ko\'{c}a, djeca usporenog kognitivnog razvoja, PMZ-test}, journal = {Defektologija}, volume = {28}, number = {1}, issn = {0351-1839}, title = {Perceptivne sposobnosti djece bez te\v{s}ko\'{c}a u razvoju i djece usporenog kognitivnog razvoja (PMZ-test)}, keyword = {perceptivne sposobnosti, djeca bez te\v{s}ko\'{c}a, djeca usporenog kognitivnog razvoja, PMZ-test} }
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Levandovski, Dubravka and Ki\v{s}-Glava\v{s}, Lelia}, year = {1992}, pages = {21-38}, keywords = {perceptive abilities, tipical children, children with delayed cognitive development, PMZ-test}, journal = {Defektologija}, volume = {28}, number = {1}, issn = {0351-1839}, title = {Perceptive Abilities in Children with no Developmental Difficulties and Children with Slower Cognitive Development (PMZ-test)}, keyword = {perceptive abilities, tipical children, children with delayed cognitive development, PMZ-test} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font