Pregled bibliografske jedinice broj: 822211
Perceptivne sposobnosti djece bez teškoća u razvoju i djece usporenog kognitivnog razvoja (PMZ-test)
Perceptivne sposobnosti djece bez teškoća u razvoju i djece usporenog kognitivnog razvoja (PMZ-test) // Defektologija, 28 (1992), 1; 21-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 822211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Perceptivne sposobnosti djece bez teškoća u razvoju i djece usporenog kognitivnog razvoja (PMZ-test)
(Perceptive Abilities in Children with no Developmental Difficulties and Children with Slower Cognitive Development (PMZ-test))
Autori
Igrić, Ljiljana ; Levandovski, Dubravka ; Kiš-Glavaš, Lelia
Izvornik
Defektologija (0351-1839) 28
(1992), 1;
21-38
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
perceptivne sposobnosti; djeca bez teškoća; djeca usporenog kognitivnog razvoja; PMZ-test
(perceptive abilities; tipical children; children with delayed cognitive development; PMZ-test)
Sažetak
Primjenom izbora perceptivno-motoričkih zadataka za utvrđivanje sposobnosti za učenje, na uzorku od 137 učenika oba spola, dobi od 7 do 11 godina različitog kognitivnog statusa (djeca s lakom mentalnom retardacijom, djeca s teškoćama u učenju i djeca bez teškoća u razvoju) određena je struktura perceptivno-motoričkih sposobnosti. Iz prvog dijela PMZ-testa, koji se odnos na slušnu percepciju izlučena su tri, a iz drugog dijela, koji se odnosi na vidnu percepciju četiri faktora. Jednosmjerna analiza varijance pokazuje da čestice svih područja PMZ-a statistički značajno razlikuju djecu bez teškoća u učenju i djecu s teškoćama u učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb