Pregled bibliografske jedinice broj: 822144
Evaluacija efekata programa Rehabilitacije putem pokreta na smanjenje nepoželjnih ponašanja u djece usporenog kognitivnog razvoja
Evaluacija efekata programa Rehabilitacije putem pokreta na smanjenje nepoželjnih ponašanja u djece usporenog kognitivnog razvoja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 32 (1996), 2; 35-50 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 822144 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija efekata programa Rehabilitacije putem pokreta na smanjenje nepoželjnih ponašanja u djece usporenog kognitivnog razvoja
(Effects of the Rehabilitation througs Movement Program on the undesired ways of Behaviour in Children with Delayed Cognitive Development)
Autori
Kiš-Glavaš, Lelia
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 32
(1996), 2;
35-50
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
rehabilitacija putem pokreta; djeca usporenog kognitivnog razvoja; nepoželjna ponašanja
(rehabilitation through movement; children with delayed cognitive development; undesired ways of behaviour)
Sažetak
Rad prikazuje utjecaj ciljanih motoričkih aktivnosti na stimulaciju perceptivnih i spoznajnih funkcija, komunikaciju i socijalno ponašanje, primjenom Rehabilitacije putem pokreta. Rehabilitacija putem pokreta je integrativni pristup cjelokupnom psihofizičkom razvoju djeteta. Kroz doživljaj uspjeha i zadovoljstva pri kretanju, unapređuje se opća sposobnost za učenje, povećava sposobnost kontrole ponašanja u socijalnim situacijama te stječe samopouzdanje i svijest o vlastitim sposobnostima. Evaluacija efekata programa "Rehabilitacije putem pokreta" na smanjenje javljanja nepoželjnih oblika ponašanja iskazanih u razredu u djece usporenog kognitivnog razvoja, izvršena je nakon desetomjesečne primjene Programa u skupini od 9-ero učenika nižih razreda zagrebačkih osnovnih škola. Analiza rezultata pokazuje da je primjena Programa izazvala pozitivne promjene u ponašanju ispitanika. Ovi rezultati ukazuju na činjenicu da spomenuti program izgra značajnu ulogu u kompleksnoj rehabilitaciji djece usporenog kognitivnog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Lelia Kiš-Glavaš
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- PsychINFO
- EBSCO, SCOPUS, ERIH, DOAJ, GESIS SocioGuide