Pregled bibliografske jedinice broj: 822079
Primjena asistivne tehnologije u poticanju socijalnih vještina predškolskog djeteta
Primjena asistivne tehnologije u poticanju socijalnih vještina predškolskog djeteta, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 822079 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena asistivne tehnologije u poticanju socijalnih vještina predškolskog djeteta
(Effectiveness of assistive technology in fostering communication and social skills of preschool child with developmental disabilities)
Autori
Čačić, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.06
Godina
2016
Stranica
40
Mentor
Pinjatela, Renata
Ključne riječi
asistivne tehnologije; komunikacija; socijalne vještine
(assistive technology; communication; social skills)
Sažetak
Računalna tehnologija sve više postaje neizbježnim i nužnim dijelom obrazovnog procesa kako kod školske, tako sve više i kod djece predškolske dobi. Istraživanja pokazuju kako napredna tehnološka sredstva poput ''pametnih'' telefona i tableta, mogu igrati značajnu ulogu u učenju i usvajanju novih vještina kod djece s razvojnim odstupanjima te ih dodatno motiviraju. Cilj ovog rada je istražiti učinkovitost asistivnih tehnologija u poticanju komunikacije i socijalnih vještina kod predškolskog djeteta s razvojnim odstupanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Pinjatela
(mentor)